Ετικέτα: ενεργειακή αναβάθμιση νοσοκομείων

Υπογραφή συμβάσεων για την ενεργειακή αναβάθμιση και ανακαίνιση 3 Νοσοκομείων και 26 Κέντρων Υγείας στην 3η και 4η Υ.ΠΕ Μακεδονίας και Θράκης

Η Αναπληρώτρια Υπουργός Υγείας, Ειρήνη Αγαπηδάκη, βρέθηκε σήμερα, Τρίτη 9 Απριλίου στη…