Γράφαμε πριν από μερικές μέρες για την παρουσία της Αναστασίας Γιάμαλη στο Νέο Φάληρο…όπου εκεί είχε ραντεβού με τα υψηλά κλιμάκια του σταθμού.
Αναπτύχθηκε μια έντονη φημολογία ότι θα αναλάμβανε την διεύθυνση του skai.gr, μετά την αποχώρηση της Ματίνας Ηρειώτου. Φαίνεται όμως ότι η συνάντηση με την Εύη Κουτσαυτάκη, διευθύνουσα στο κανάλι του Νέου Φαλήρου είχε άλλο περιεχόμενο.
Στο κανάλι δρομολογούνται αλλαγές και αναμένεται η προσθήκη μιας ακόμη ενημερωτικής εκπομπής μετά τους πρωινούς «Αταίριαστους», αλλά και ένα απογευματινό ενημερωτικό μαγκαζίνο.
Όπως είναι γνωστό, η ενημέρωση «πουλάει». Οπότε η ισχυρή κυρία του ΣΚΑΪ έχει μια σειρά από επαφές με δημοσιογράφους μέχρι να καταλήξει στην καλύτερη δυνατή λύση. Μια από αυτές τις συναντήσεις ήταν και η Γιάμαλη…
