Πρόκειται για την εκπομπή “Καφενείο των φιλάθλων” με παραγωγό τον Γιώργο Γεωργίου. Η εκπομπή βγήκε ζωντανά στον αέρα το μεσημέρι της 29ης Ιανουαρίου 2020, δηλαδή 4 χρόνια πριν. Ο Γιώργος Γεωργίου όμως έφυγε από τη ζωή μετά από άνιση μάχη με τον καρκίνο στις 5 Ιουνίου 2023. Θα έχουν περάσει δηλαδή τέσσερα χρόνια από την επίμαχη εκπομπή και 7 μήνες από τον θάνατο του παραγωγού.
Η ακρόαση του σταθμού γίνεται με το σκεπτικό της «παραβίασης των διατάξεων περί αξίας ανθρώπου, δυσμενών διακρίσεων λόγω γενετήσιου προσανατολισμού, ευπρεπούς εκφοράς λόγου και συμπεριφοράς, ποιοτικής στάθμης προγράμματος».
