Κυριακή, 14 Απριλίου, 2024
ΑρχικήTV & MediaMediaΕΡΤ: Έστειλε πρόσκληση σε τρία media agencies

ΕΡΤ: Έστειλε πρόσκληση σε τρία media agencies

Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος και υποβολής προσφοράς για την προμήθεια υπηρεσιών αγοράς διαφημιστικού χώρου απέστειλε στις Mindshare, Τempo OMD Hellas και Initiative η EΡΤ.

Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος και υποβολής προσφοράς για την προμήθεια υπηρεσιών αγοράς διαφημιστικού χώρου απέστειλε στις Mindshare, Τempo OMD Hellas και Initiative η EΡΤ.

Αντικείμενο είναι η προμήθεια υπηρεσιών αγοράς διαφημιστικού χώρου για την προβολή και προώθηση των προγραμμάτων των καναλιών της ΕΡΤ και της on demand ψηφιακής πλατφόρμας Ertflix και Ertflix Ιnternational.

H εκτιμώμενη αξία της σύμβασης είναι 37.200 ευρώ και η διάρκειά της υπολογίζεται μέχρι το τέλος του 2024 ή έως την εξάντληση του διαθέσιμου προϋπολογισμού.

Ο ανάδοχος θα αναλάβει τις παρακάτω υποχρεώσεις. α) Media Planning: Κατάρτιση αναλυτικού Media Plan, στο οποίο θα αποτυπώνονται ο σχεδιασμός, η στρατηγική και η στόχευση του κοινού για την αγορά διαφημιστικού χώρου στο διαδίκτυο (websites & blogs) και σε έντυπα μέσα (εφημερίδες και περιοδικά) για την προώθηση του προγράμματος των καναλιών της ΕΡΤ και της ψηφιακής πλατφόρμας Ertflix σε Ελλάδα και εξωτερικό.

Στο media plan θα πρέπει να αναφέρεται η προτεινόμενη κατανομή της διαφημιστικής δαπάνης στο διαδίκτυο και σε έντυπα μέσα, τα κοινά στα οποία στοχεύει και τα προσδοκώμενα αποτελέσματα. β) Media Buying: To media plan θα πρέπει να στοχεύει στην όσο το δυνατόν μεγαλύτερη κάλυψη του κοινού-στόχου με την όσο το δυνατόν βέλτιστη αξιοποίηση της διαφημιστικής δαπάνης και γ) Post Evaluation: Παρακολούθηση – Αξιολόγηση αποτελεσματικότητας κάθε καμπάνιας.

Τα τρία media agencies θα πρέπει να υποβάλουν τις προσφορές τους μέχρι τις 12:00 της Δευτέρας 11 Μαρτίου.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Τελευταία Νέα

Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις μας