Ο Χουάντσο Ερνανγκόμεθ θα είναι παίκτης του Παναθηναϊκού για ακόμα δύο χρόνια, όπως ανακοίνωσε ο ισχυρός άνδρας της πράσινης ΚΑΕ, Δημήτρης Γιαννακόπουλος μέσω ανάρτησης του στα Social Media.
Ο ιδιοκτήτης του Παναθηναϊκού, συνέχισε την… παράδοση ανακοινώνοντας την επέκταση της συνεργασία της ομάδας του με τον Ισπανό διεθνή λέγοντας τα νέα στην γάτα του τον Φρι.
«Υπέγραψε επίσημα ο Χουάντσο, άλλα δύο χρόνια, τον Σεπτέμβρη στα σινεμά», ήταν η ατάκα του διοικητικού ηγέτη της ΚΑΕ Παναθηναϊκός στον λογαριασμό του στο Instagram.
Κάπως έτσι συμπληρώνεται ένα ακόμα κομμάτι του «πράσινου» παζλ, προκειμένου οι πρωταθλητές Ευρώπης να διατηρήσουν τον κορμό του υπάρχοντος ρόστερ σε βάθος χρόνου.
