Μετά την ήττα της ΑΕΚ από τον Παναθηναϊκό, ο προπονητής Ματίας Αλμέιδα προχώρησε σε δηλώσεις που προκάλεσαν αίσθηση, αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο αποχώρησής του από την ομάδα. Η ήττα αυτή έφερε την ΑΕΚ στην τρίτη θέση της Stoiximan Super League, με έξι βαθμούς διαφορά από τον πρωτοπόρο Ολυμπιακό.
Στη συνέντευξη τύπου που ακολούθησε, ο Αλμέιδα εξέφρασε την απογοήτευσή του για το αποτέλεσμα, σημειώνοντας: «Δυστυχώς χάσαμε. Ήθελα με όλη μου την ψυχή να κερδίσουμε, αλλά τα πράγματα δεν βγαίνουν πάντα όπως τα ονειρεύεσαι». Τόνισε ότι οι λεπτομέρειες έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στο παιχνίδι και ότι η ομάδα του πάλεψε σκληρά, αλλά ο αντίπαλος εκμεταλλεύτηκε τα λάθη τους.
Αναφερόμενος στο μέλλον του, δήλωσε: «Αυτή η ομάδα θα συνεχίσει, δεν ξέρω ποιος θα είναι, αλλά θα συνεχίσει. Σκέφτομαι πολλά σχετικά με το μέλλον μου». Η δήλωση αυτή υποδηλώνει ότι υπάρχει μια σημαντική συζήτηση που πρέπει να γίνει με τον ιδιοκτήτη της ομάδας, Μάριο Ηλιόπουλο, για να καθοριστεί η κατεύθυνση της συνεργασίας τους.
Η αναφορά του στην «αξιοπρέπεια» και η δήλωση ότι «στη ζωή δεν είναι όλα ναι» ενισχύουν την αίσθηση ότι η παραμονή του στον πάγκο της ΑΕΚ είναι αβέβαιη.
