Η ΑΕΚ ανακοίνωσε πως ο αγώνας της με τον Παναιτωλικό, προγραμματισμένος για το Σάββατο (25 Ιανουαρίου), θα διεξαχθεί με φιλάθλους, μετά από απόφαση του Διοικητικού Εφετείου.
Αρχικά, η Διοίκηση Επαγγελματικού Αθλητισμού (ΔΕΑΒ) είχε επιβάλει ποινή δύο αγωνιστικών κεκλεισμένων των θυρών στην ΑΕΚ λόγω των περιστατικών που συνέβησαν στο εκτός έδρας παιχνίδι με τον Βόλο. Αυτό σήμαινε ότι η ομάδα θα έπρεπε να αγωνιστεί χωρίς κόσμο κόντρα σε Παναιτωλικό (25/01) και Πανσερραϊκό (09/02). Ωστόσο, η κατάσταση άλλαξε.
Με ανακοίνωσή της, η «Ένωση» ενημέρωσε ότι το Διοικητικό Εφετείο, στο οποίο είχε προσφύγει για την αναστολή της ποινής έως την εκδίκαση της έφεσης που είχε καταθέσει, εξέδωσε προσωρινή διαταγή. Έτσι, το παιχνίδι του Σαββάτου θα διεξαχθεί με την παρουσία φιλάθλων, στο πλαίσιο της 20ης αγωνιστικής της Stoiximan Superleague.
Αναλυτικά η ενημέρωση της ΑΕΚ:
«Πληροφορούμε τους φιλάθλους μας ότι μετά την ποινή που επιβλήθηκε από την ΔΕΑΒ για το εκτός έδρας ματς στον Βόλο, η διοικητική ηγεσία της ΠΑΕ ΑΕΚ προχώρησε σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες, έτσι ώστε να διασφαλιστεί η παρουσία των φιλάθλων μας στην OPAP Arena. Παράλληλα η ΠΑΕ ΑΕΚ προβαίνει σε ενέργειες για την εξάντληση κάθε περιθωρίου αντιμετώπισης των συνεπειών αυτής της ποινής.
Στο πλαίσιο αυτής της προσπάθειας, η ΠΑΕ ΑΕΚ σήμερα (22/1) μετά από απόφαση του Διοικητικού Εφετείου πήρε προσωρινή διαταγή βάσει της οποίας η προσεχής (25/1, 20.00) εντός έδρας αναμέτρηση με τον Παναιτωλικό θα διεξαχθεί κανονικά με την παρουσία φιλάθλων.
Στην διαδικασία στο Διοικητικό Εφετείο την ΠΑΕ ΑΕΚ εκπροσώπησε ο κ. Αλέξης Αλεξίου και οι δικηγόροι κ.κ Αντώνης Αντωνίου και Νίκος Μαντατζής».
