Ο Ολυμπιακός προκρίθηκε στα ημιτελικά του Κυπέλλου Ελλάδας με ένα γκολ του Μουζακίτη στο 4ο λεπτό των καθυστερήσεων, επικρατώντας 1-0 του Παναθηναϊκού. Στο πρώτο ημίχρονο, οι δύο ομάδες είχαν περιορισμένες ευκαιρίες, με τον Παναθηναϊκό να είναι οργανωμένος αμυντικά και τον Ολυμπιακό να κυριαρχεί στην κατοχή, χωρίς να απειλεί σοβαρά.
Στο δεύτερο ημίχρονο, ο Παναθηναϊκός είχε ευκαιρίες με τον Πελίστρι (51′) και ο Ολυμπιακός με τον Ελ Κααμπί (53′), αλλά το σκορ παρέμεινε ανοιχτό.
Στο τελευταίο στάδιο του αγώνα, ο Παναθηναϊκός κέρδισε πέναλτι, το οποίο απέκρουσε ο Λοντίγκιν, ενώ ο Ολυμπιακός συνέχιζε να πιέζει. Τελικά, ο Μουζακίτης πέτυχε το καθοριστικό γκολ στην εκπνοή, χαρίζοντας την πρόκριση στους «ερυθρόλευκους».
Υπενθυμίζεται ότι ο Ολυμπιακός θα παίξει με την ΑΕΚ σε διπλό ημιτελικό. Ο πρώτος θα διεξαχθεί στον Πειραιά στις 26/2 και ο δεύτερος στη Νέα Φιλαδέλφεια στις 2/4
