ΠΑΕ ΑΕΚ: «Παρανόμησε η Super League με το ζήτημα της αναβολής»

Με επίσημη ανακοίνωση της η ΠΑΕ ΑΕΚ πήρε θέση για όλα όσα συνέβησαν στη σημερινή συνεδρίαση, μέσω τηλεδιάσκεψης, του ΔΣ της Super League 1
10
Φεβρουάριος
2025

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Αφού νωρίτερα είχε εκφράσει τη διαφωνία της με την επίσημη ανακοίνωση της Super League 1 για τα όσα αποφασίστηκαν στη σημερινή συνεδρίαση της Λιγκας, η ΠΑΕ ΑΕΚ εξέδωσε επίσημη ανακοίνωση με την οποία τονίζει ότι η όλη προσπάθεια αναβολής του αγώνα ΟΦΗ-ΠΑΟΚ ήταν παράνομη, ενώ επαναλαμβάνει ότι «ουδέποτε δόθηκε εντολή στον Πρόεδρο του ΔΣ ή στην αναπληρώτρια του να προβεί αυτοβούλως σε κάθε απαιτούμενη ενέργεια για να καταργηθούν ή να τροποποιηθούν αυτές οι νομοθετικές διατάξεις».

Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΠΑΕ ΑΕΚ:

«Η ΑΕΚ έχει ξεκάθαρα τοποθετηθεί κατά της βίας με λόγια και έργα. Έχει υποστεί σκληρές τιμωρίες με βάση διατάξεις για την εξάλειψη της βίας, χωρίς καν σε κάποιες περιπτώσεις, να έχει αποδειχτεί η ευθύνη κάποιων οπαδών της.

Η ΑΕΚ και δημόσια και σε ιδιωτικές συζητήσεις με φορείς έχει ταχθεί υπέρ της τροποποίησης ή ακόμη και κατάργησης συγκεκριμένων διατάξεων νόμου που επιβάλλουν υπέρμετρα αυστηρές ποινές στις ομάδες και μάλιστα δύο φορές για την ίδια παράβαση.

Στη σημερινή συνεδρίαση του ΔΣ, έπρεπε να συζητηθεί μόνο αυτό το ζήτημα, παρά τη μεγάλη καθυστέρηση στις ενέργειες της Σούπερ Λιγκ, που «θυμήθηκε» τώρα να συγκαλέσει ΔΣ για τα κακώς κείμενα του Νόμου, εγκαταλείποντας αδικαιολόγητα την ευκαιρία της διαβούλευσης για την τροποποίηση του νόμου που παρήλθε άπρακτη. (Ήδη η τροποποίηση νόμου έχει δημοσιευτεί προ ολίγων ημερών, με τις επίμαχες διατάξεις να εξακολουθούν να ισχύουν).

Δυστυχώς, η Σούπερ Λιγκ και το Προεδρείο της, θεώρησε ως καλή ευκαιρία να επιτεθεί στην ΑΕΚ, με αφορμή την μη συμμετοχή της σε μία παράνομη σύγκληση ενός Δ.Σ. παρωδία της προηγούμενης Παρασκευής, που επιχείρησαν να συγκαλέσουν καταστρατηγώντας κάθε προθεσμία και κάθε κανονισμό. Με πρόσχημα τη …δήθεν σωστή απόδοση της Δικαιοσύνης που τιμώρησε ποδοσφαιριστές και αξιωματούχους του ΠΑΟΚ, η Σούπερ Λιγκ επεδίωξε να αναβάλει τον αγώνα ΟΦΗ – ΠΑΟΚ, λόγω δήθεν ανωτέρας βίας, παρόλο που κατά δήλωση του Ιβάν Σαββίδη σήμερα στο ΔΣ, ο ΠΑΟΚ δεν είχε τέτοια ανάγκη, καθώς διαθέτει πολλούς παίκτες…

Στην Σούπερ Λιγκ η ΑΕΚ σήμερα ήταν ξεκάθαρη: Η Σούπερ Λιγκ παρανόμησε. Παρανόμησε και έσυρε όλες τις ομάδες με τον Μηχανισμό της δήθεν Δια Περιφοράς συνεδρίασης του Δ.Σ., σε συμμετοχή στην παρανομία αυτή. Δεν είχαν καν δικαίωμα να αναβάλλουν τον αγώνα για τον λόγο που έλεγαν και έγραφαν. Ούτε μέσω διαδικασίας ΔΣ, ακόμη και αν το είχαν συγκαλέσει νόμιμα και εμπρόθεσμα, (δηλαδή μία μέρα πριν Πέμπτη 6.2.2025, όπου δεν θα χρειάζονταν την ΑΕΚ να παραστεί και να ψηφίσει), καθώς είτε έτσι είτε αλλιώς η απόφαση θα ήταν παράνομη, αφού δεν υπήρχε ανωτέρα βία.

Βάπτισαν την αδυναμία συμμετοχής τριών παικτών (5 έγραφαν αρχικά, γιατί περιέλαβαν και ένα παίκτη που είχε ήδη μεταγραφεί και ένα παίκτη που είχε τραυματιστεί και δεν θα έπαιζαν) του ΠΑΟΚ στον αγώνα με τον ΟΦΗ, ως δήθεν «ανωτέρα βία». Και ξέχασαν ότι το ΔΣ δεν μπορεί να αναβάλει ένα αγώνα μόνο, αλλά ολόκληρη την αγωνιστική και μόνο αν υπάρχει ανωτέρα βία. Όπως απέφυγε και ο ίδιος ο Πρόεδρος της Λίγκας ή ο αναπληρωτής του, να αναβάλει αυτόν τον μεμονωμένο αγώνα όπως μόνο αυτός έχει δικαίωμα και πάλι μόνο αν υπάρχει ανωτέρα βία (εκτός κι αν τις διατάξεις του Καταστατικού της Σούπερ Λιγκ και του ΚΑΠ τις έχουν καταργήσει και καμία ομάδα δεν το γνωρίζει…). Γιατί λοιπόν αφού είναι ο μόνος (ο Πρόεδρος ή ο αναπληρωτής του) που έχει τέτοιο δικαίωμα να αναβάλει μεμονωμένο αγώνα, δεν το έπραξε;

Έκαναν τα πάντα για να παρανομήσουν και η ΑΕΚ έσωσε το γόητρο του πολύπαθου ποδοσφαίρου, μην επιτρέποντας να βγει μια παράνομη απόφαση ΔΣ, που εκτός των άλλων είχε και ποινικές και πειθαρχικές ευθύνες σε βάρος όσων θα το έκαναν.

Η σημερινή (10.2.2025) ανακοίνωση της Σούπερ Λιγκ, πάσχει από ανακρίβειες. Πράγματι συμφωνήσαμε όλοι να εξαλειφθούν οι αντισυνταγματικές, παράλογες και καταχρηστικές διατάξεις. Και συμφωνήσαμε στο τέλος, να γίνει κοινή προσπάθεια να αλλάξουν τα κακώς κείμενα του αθλητικού νόμου. Ουδέποτε όμως δόθηκε εντολή στον Πρόεδρο του ΔΣ ή στην αναπληρώτρια του να προβεί αυτοβούλως σε κάθε απαιτούμενη ενέργεια για να καταργηθούν ή να τροποποιηθούν αυτές οι νομοθετικές διατάξεις. Είναι αυτονόητο ότι κάθε ενέργεια θα γίνεται κατόπιν έγκρισης και με γνώση όλων των μελών του Συνεταιρισμού (Σούπερ Λιγκ). Καμία εντολή εν λευκώ δεν παρασχέθηκε. Αποφασίσαμε να δουλέψουμε από κοινού με σκοπό το κοινό όφελος των ομάδων και του ποδοσφαίρου.»

«Θα μπορούσε να είχε συλληφθεί ο Αλμέιδα με ένα… κλικ των δακτύλων μου»

Ο Ιβάν Σαββίδης συμμετείχε στη σημερινή συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου της Super league 1, με βασικό θέμα την τοποθέτηση του συνεταιρισμού και τη λήψη αποφάσεων επί του νομοθετικού πλαισίου που έχει οδηγήσει σε αποφάσεις όπως αυτή της επιβολής περιοριστικών όρων, απαγόρευσης εισόδου στα γήπεδα κατά ποδοσφαιριστών και προπονητών, στις πολλαπλές αποφάσεις της Δ.Ε.Α.Β. περί διεξαγωγής αγώνων κεκλεισμένων των θυρών για μεμονωμένα περιστατικά κλπ.

Ο ισχυρός άνδρας του ΠΑΟΚ άφησε όλους όσους ήθελαν να τοποθετηθούν και μίλησε μετά, απαντώντας μεταξύ άλλων στην προσπάθεια της ΠΑΕ ΑΕΚ να δικαιολογήσει τη στάση που κράτησε την περασμένη Παρασκευή, με μια ανούσια νομικίστικη προσέγγιση που αποδοκιμάστηκε κι από το νομικό επιτελείο της Λίγκας.

«Ντρέπομαι για όσα ακούω από την ΑΕΚ, για το αν είχαμε το δικαίωμα ή όχι να καταθέσουμε το αίτημα, ενώ η οικονομία της χώρας μας καταστρέφεται κι εκείνοι, εκείνη την ώρα πρέπει να σώσουν την οικονομία της χώρας! Είναι τραγελαφικό!», είπε μεταξύ άλλων ο ομογενής επιχειρηματίας ο οποίος επανεμφανίστηκε σε συνεδρίαση ποδοσφαιρικού οργάνου για πρώτη φορά μετά τις 22 Ιανουαρίου 2020 όταν και είχε παραβρθεί στη συνάντηση του Big-4 του ελληνικού ποδοσφαίρου με την UEFA.

Αναλυτικά τοποθέτηση του Ιβάν Σαββίδη:
«Λυπάμαι πολύ που συζητάμε σήμερα αυτό πράγμα. Λυπάμαι για το γεγονός πως κάποιοι ιδιοκτήτες ομάδων, δεν ξέρουν που βρίσκονται. Ο ΠΑΟΚ δεν χρειαζόταν τίποτα, το έχετε δει πολλές φορές. Ο ΠΑΟΚ καταφέρνει και το αποδεικνύει συνεχώς, ακόμη κι όταν είναι ολομόναχος. Το κράτος αισθάνθηκε πως το ποδόσφαιρο είναι ένας τομέας δικής του επιρροής. Αυτό μας οδήγησε να αντιδράσουμε, γιατί κανείς δεν πρέπει να εμπλέκεται στο αυτοδιοίκητο του ποδοσφαίρου.

Δεν χρειαζόμασταν ως ΠΑΟΚ να αναβάλουμε το παιχνίδι, έπρεπε να δείξουμε όμως πως αυτό δεν μπορεί να δίνει αποδεκτό. Οι ποδοσφαιριστές είναι οι εργαζόμενοι ενός συλλόγου. Δεν επιτρέπεται ένας εισαγγελέας να επιβάλλει περιοριστικούς όρους, γιατί το θεώρησε σωστό, ή κάποιος τον πίεζε προς αυτή την κατεύθυνση.

Δεν φοβάμαι τους εισαγγελείς. Είναι γνωστό πως πολλοί προσπάθησαν να με διαγράψουν. Δεν έχει σημασία ποιος έκανε ένα αίτημα. Συστήνω στην ΑΕΚ να συμπεριφέρεται σωστά. Κύριοι της ΑΕΚ μελετήστε βασικά την ιστορία σας. Δεν ζήτησα ποτέ να είμαι φίλος σας. Έπρεπε να πείτε αν είστε υπέρ ή κατά. Στον ΠΑΟΚ ξέρουν τη θέση μου. Εγώ τους είπα, πως θα παίξουμε ακόμη κι αν στον πάγκο καθίσει ο Γιαννάκης που βοηθούμε να σταθεί στα πόδια του.

Σχετικά με την ιστορία λοιπόν: Ο Αλμέιδα θα μπορούσε να είχε συλληφθεί στη Θεσσαλονίκη με ένα κλικ τον δακτύλων μου. Όταν επικοινώνησαν μαζί μου οι συνεργάτες μου, είπα σε καμία περίπτωση. Είναι φυσιολογική αντίδραση, μπορεί κάτι να του είπαν και να αντέδρασε. Συμβαίνουν αυτά τα περιστατικά. Δεν μπορούμε να δείξουμε φωτογραφίες όταν έπιασε αστυνομικό από το λαιμό, ή επιτέθηκε στον αντιπρόεδρο. Εγώ είπα όχι.

Είναι ευχάριστο που όλες οι ομάδες ενώθηκαν κόντρα στο νόμο. Κοιτάμε όλοι στην σωστή κατεύθυνση. Είναι ευχάριστο πως ο Παναθηναϊκός έχει κινηθεί κατά του νόμου. Θέλω να γνωρίζει ο Παναθηναϊκός, πως όταν είχε τεθεί το θέμα υποβιβασμού από τη Super League, εγώ δεν ντράπηκα να παίρνω τηλέφωνο στις άλλες ομάδες και να λέω πως δεν πρέπει να πέσει κατηγορία. Αντιλαμβάνομαι πως ένας μεγάλος σύλλογος όπως ο Παναθηναϊκός είναι άδικο να βρεθεί εκτός λίγκας. Πιστεύετε πως λυπάμαι για την πράξη μου; Είμαι περήφανος. Όπως είμαι περήφανος που πήγαμε να παίξουμε στην Κρήτη. Το 99% των ομάδων δεν στήριξαν απλά τον ΠΑΟΚ, κινήθηκαν εναντίον των παραλογισμών του νόμου. Από το 2012 πολεμάω για το καλό του ποδοσφαίρου. Δεν χρειάζεται να μου εξηγήσει κανείς τι σημαίνει για το ποδόσφαιρο η παρέμβαση του κράτους.

Ντρέπομαι για όσα ακούω από την ΑΕΚ, για το αν είχαμε το δικαίωμα ή όχι να καταθέσουμε το αίτημα, ενώ η οικονομία της χώρας μας καταστρέφεται κι εκείνοι, εκείνη την ώρα πρέπει να σώσουν την οικονομία της χώρας! Είναι τραγελαφικό!

Θυμάμαι πολλά πράγματα στο ελληνικό ποδόσφαιρο, φακέλους με σφαίρες σε στελέχη μας ας πούμε. Πολλά. Έχω πολύ καλή μνήμη για όλους.

Δεν χρειάζεται να στηρίξετε τον ΠΑΟΚ, πρέπει να αντισταθούμε στον νόμο. Ο ΠΑΟΚ δεν είναι ορφανός, όπως λέμε εμείς οι Πόντιοι. Ο νόμος λειτουργεί εναντίον του ποδοσφαίρου κι εμείς καλούμε να υπάρχει ενότητα. Μπορούμε να διαλύσουμε τον νόμο χωρίς πλήρη ενότητα;

Δεν λέω 99%, λέω 100% πως ναι. Αλλά είναι σημαντικό πως εναντίον αυτού του νόμου να κινηθούμε όλοι μαζί. Τόσα χρόνια προσπαθούμε να σηκώσουμε το στάτους του ελληνικού ποδοσφαίρου. Ο Μαρινάκης κι ο Ολυμπιακός ήταν ευτυχισμένοι που σήκωσαν το Conference. Εγώ ήμουν στενοχωρημένος ως ΠΑΟΚτσής γιατί ήθελα να το έχω πετύχει πρώτος, αλλά χαρούμενος ως στέλεχος του ελληνικού ποδοσφαίρου, για την αναβάθμιση του προϊόντος. Είναι ευχάριστο πως τρεις ομάδες προχωράνε. Ο Ολυμπιακός, ο ΠΑΟΚ, ο Παναθηναϊκός, μπορούν να κερδίσουν ένα απευθείας εισιτήριο για το Champions League. Φέτος ο πέμπτος παίζει στο Cοnference κι αυτό δείχνει πως ανεβαίνει το ranking της χώρας.

Σας λέω πως ο ΠΑΟΚ δεν χρειαζόταν αυτή την αναβολή. Εμείς έχουμε την ικανότητα να θυσιάζουμε τον εαυτό μας για το κοινό καλό, ας δείτε την ιστορία μας. Δεν είμαι παιδάκι, ούτε νέος στο ποδόσφαιρο.

Ντρέπομαι για τη στάση της διοίκησης της ΑΕΚ. Ένας τεράστιος σύλλογος με τεράστια ιστορία, αλλά διαρκώς με κάποιες περίεργες διακυμάνσεις. Η ΑΕΚ πήγε στη Γ’ Εθνική για να μην πληρώσει τα χρέη προς το κράτος. Δεν χρειάζεται να μας κάνετε μαθήματα.

Δεν καταλαβαίνω, τι κερδίζει η ΑΕΚ με τη σιωπή της ή με το να μεταφέρει το θέμα σε νομικές διαδικασίες. Σας ευχαριστώ όλους για τη στήριξη. Με κάνετε πιο δυνατό. Με τέτοιες προσεγγίσεις σαν της ΑΕΚ δεν θα σπάσει ποτέ ο πάγος. Ο Παναθηναϊκός, ο ΠΑΟΚ, ο Ολυμπιακός είναι υπέρ, όλες οι ομάδες είναι υπέρ. Πρέπει να αλλάξει ο νόμος. Δημιουργεί ασυδοσία. 100% θα μπορούσα να το αμφισβητήσω στο CAS, αλλά δεν θα γυρνούσαν τα παιχνίδια πίσω για καθίσει ο προπονητής στον πάγκο ή να παίξουν οι τιμωρημένοι στην Κρήτη.

Το 2018 είπα στην ΑΕΚ μία φράση: για ποιο λόγο ήρθατε εδώ; Μια να παίξετε, μια να μην παίξετε, μια να ρωτάτε πόσο είναι το σκορ για να δείτε αν θα παίξετε, μετά να υπαγορέψετε τι θα γράψει ο διαιτητής…

Ξέρω πολύ καλά τις πρακτικές. Εμένα ο κανόνας είναι ο εξής: αυτό που συμφέρει το ελληνικό ποδόσφαιρο, αυτό θα στηρίξω. Μπορούν να σας το επιβεβαιώσουν όλοι οι συνεργάτες μου. Πολύ σωστά τη μέρα της κηδείας αναβλήθηκε το Παναθηναϊκός-Ατρόμητος. Δεν χρειάστηκε καν να ενημερωθώ. Λυπάμαι πολύ. Το ξαναλέω, είμαι έτοιμος να βάλω την υπογραφή μου σε κάθε κίνηση προς την UEFA ή την κυβέρνηση. Θα χρησιμοποιήσω όλες μου τις δυνάμεις, για να τροποποιηθεί ο νόμος ή ακόμα και να καταργηθεί.

Ο εισαγγελέας θα μπορούσε να βάλει πρόστιμο ή εγγύηση, θα μπορούσε να αντιδράσει αλλιώς. Αλλά γίνονται ενέργειες για να καταστραφεί ο ΠΑΟΚ, γιατί επικεφαλής του είναι ο Σαββίδης για εκείνους ο ξένος…

Θεωρώ πως συμβαίνει κάτι για πρώτη φορά εναντίον ποδοσφαιριστών. Δεν ξέρω αν έχει υπάρξει ξανά εδώ, αλλά στην Αφρική δεν έχει υπάρξει σίγουρα. Εμάς μας είπαν ότι θα τροποποιήσει τους περιοριστικούς όρους, αλλά δεν το έκανε. Αύριο μπορεί να υπάρχουν περιοριστικοί όροι σε παίκτες άλλων ομάδων, πιστεύετε πως δεν θα υπάρξει κάτι τέτοιο; Είναι ένα πρόβλημα που αφορά όλους μας. Σήμερα άγγιξε τον ΠΑΟΚ, αύριο θα αγγίξει κάποιον άλλον. Ο ΠΑΟΚ έχει 30 παίκτες στην Α Ομάδα, 28 στην Β Ομάδα, θα βρούμε τρόπο να παίξουμε. Δεν είναι όμως εύκολα για όλες τις ομάδες.

Οι παίκτες της ΑΕΚ έχουν προκαλέσει τον προπονητή μας, γιατί ο κ.Ηλιόπουλος πήγε στα αποδυτήρια του ΠΑΟΚ; Θα έπρεπε να κάνουμε καταγγελίες για ποινικές διώξεις για να τιμωρηθούν με περιοριστικούς όρους;».

Ιστορική «ανταρσία» στις ΗΠΑ: Η Γερουσία άδειασε τον Τραμπ και ψηφίσε το τέλος του πολέμου με το Ιράν

Σε ένα ηχηρό και πρωτοφανές δικομματικό ράπισμα κατά του…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ