Ο Παναθηναϊκός πήγε στο Ελσίνκι για να παίξει ποδόσφαιρο, αλλά τελικά έμοιαζε περισσότερο με τουρίστα που ξέχασε να φορέσει γάντια στο φινλανδικό κρύο. Ηττήθηκε δικαιότατα από τη Βίκινγκουρ με 2-1, αποδεικνύοντας πως το ρόστερ των 120 εκατομμυρίων ευρώ δεν αγοράζει ούτε μαχητικότητα ούτε ποδοσφαιρική αξιοπρέπεια.
Το ματς ξεκίνησε με το γνωστό «έλα μωρέ, παίζουμε με ερασιτέχνες» ύφος, αλλά η Βίκινγκουρ είχε άλλη άποψη. Σε μια κωμικοτραγική αντίδραση της άμυνας, οι Ισλανδοί άνοιξαν το σκορ στην πρώτη τους ευκαιρία, αφήνοντας τους παίκτες του Βιτόρια να κοιτάζονται απορημένοι. Στη συνέχεια, οι γηπεδούχοι απλά ταμπουρώθηκαν, αλλά οι πράσινοι δεν μπορούσαν να βρουν ούτε σπιθαμή ελεύθερου χώρου, λες και είχαν αποφασίσει να κάνουν προπόνηση στην ανούσια κατοχή.
Víkingur R. head to Athens with the lead ✅#UECL pic.twitter.com/naMpG5By3I
— UEFA Conference League (@Conf_League) February 13, 2025
Λες και δεν έφτανε η τραγική εικόνα, οι Μπακασέτας και Πάλμερ-Μπράουν αποχώρησαν τραυματίες, προσθέτοντας κερασάκι στην τούρτα της καταστροφής. Και κάπου εκεί οι πράσινοι κατάφεραν το αδιανόητο: να δεχτούν και δεύτερο γκολ από ομάδα που δεν κάνει ούτε το 1/30 του μπάτζετ τους.
Ο Βιτόρια αποφάσισε να κάνει αλλαγές, αλλά αυτές είχαν την ίδια αποτελεσματικότητα. Το μόνο που κατάφερε ήταν ένα πέναλτι-παρηγοριάς του Ιωαννίδη, το οποίο μείωσε το σκορ αλλά δεν έσωσε την γκρίνια.
Πρόκειται για μια από τις πιο ντροπιαστικές ήττες στην ιστορία του συλλόγου, από μια ομάδα που κοστίζει όσο το δεξί πόδι του Ιωαννίδη. Τώρα, το μόνο που τους απομένει είναι να ελπίζουν ότι στη ρεβάνς στο ΟΑΚΑ δεν θα γράψουν νέο κεφάλαιο στο βιβλίο των ιστορικών φιάσκων.
