Κύπελλο Μπάσκετ Γυναικών: Η Σελέν Ερντέμ δίνει το σύνθημα νίκης για τον ΠΑΣ Γιάννινα

Αναλυτικά, η Σελέν Ερντέμ τόνισε: «Είμαστε έτοιμες. Είναι μια μεγάλη διοργάνωση για μας και είμαστε πολύ χαρούμενες που βρισκόμαστε εδώ
14
Φεβρουάριος
2025
Κύπελλο Μπάσκετ Γυναικών: Η Σελέν Ερντέμ δίνει το σύνθημα τον ΠΑΣ Γιάννινα

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Ο ΠΑΣ Γιάννινα αντιμετωπίζει τις Εσπερίδες, στον πρώτο χρονικά ημιτελικό του φάιναλ φορ του Κυπέλλου Ελλάδας μπάσκετ των γυναικών αύριο, Σάββατο (15/2, 11:00), στο Ηράκλειο. Η ομάδα των Ιωαννίνων προπονήθηκε το πρωί της Παρασκευής (14/2) στο βοηθητικό γήπεδο του Κλειστού Νέας Αλικαρνασσού, με την προπονήτρια του ΠΑΣ Γιάννινα Σελέν Ερντέμ να δηλώνει στην ιστοσελίδα της Ελληνικής Ομοσπονδίας Καλαθοσφαίρισης (ΕΟΚ): «Μεγάλη διοργάνωση για εμάς».

Αναλυτικά, η Σελέν Ερντέμ τόνισε: «Είμαστε έτοιμες. Είναι μια μεγάλη διοργάνωση για μας και είμαστε πολύ χαρούμενες που βρισκόμαστε εδώ. Θέλουμε να πάμε στον τελικό, σίγουρα αυτός είναι ο στόχος. Έχουμε δουλέψει πολύ σκληρά και είμαστε στο 99% έτοιμες. Αύριο θα δούμε, το μόνο σίγουρο είναι πως θέλουμε να κερδίσουμε και να πάμε στον τελικό».

Η Τζωρτζίνα Τσιχλάκη επισήμανε: «Το ξέρουμε ότι θα είναι ένα πολύ δύσκολο παιχνίδι, όμως έχουμε προετοιμαστεί κατάλληλα για δύο εβδομάδες που είχαμε κενό. Έχουμε να αντιμετωπίσουμε έναν σκληρό αντίπαλο, αλλά νομίζω πως είμαστε έτοιμες. Για τον ΠΑΣ Γιάννινα θα είναι ιστορική νίκη προκριθούμε στον τελικό.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Selen Erdem (@selenn_erdem)

Αυτός είναι ο στόχος μας, αυτό θέλουμε κι ευελπιστώ να τα καταφέρουμε. Μας συμφέρει, εννοείται, ότι στον άλλο ημιτελικό βρέθηκαν Ολυμπιακός και Παναθηναϊκός. Είναι τελείως διαφορετικό να βρεις μια από αυτές τις ομάδες στον τελικό από ό,τι στον ημιτελικό. Αν καταφέρουμε να προκριθούμε στον τελικό θα προσπαθήσουμε να τους αντιμετωπίσουμε κι αυτούς. Είμαι πολύ χαρούμενη που το Final 4 γίνεται στην Κρήτη, είμαι από τα Χανιά, αγαπώ τον τόπο μου, θα έρθουν δικοί μου άνθρωποι και θέλω να έρθει όλος ο κόσμος να μας δει και να είναι ένα κίνητρο παραπάνω».

Τέλος, η Τισάρα-Μιέσα Μόρχαουζ είπε: «Είμαστε πολύ ενθουσιασμένες που παίζουμε στον ημιτελικό. Είναι δύσκολο να κερδίσεις μια ομάδα τρεις φορές, αλλά θα δώσουμε τα πάντα και θα παίξουμε όσο πιο δυνατά μπορούμε αύριο. Προετοιμαζόμαστε σωστά, τρεφόμαστε σωστά, δίνουμε προσοχή στο σκάουτινγκ και προσέχουμε να κάνουμε τη δουλειά μας με υπευθυνότητα. Ανυπομονούμε για κάθε παιχνίδι κι αν έχουμε σωστή προσέγγιση πιστεύω πως θα κερδίσουμε. Είναι εφικτό να φτάσουμε στον τελικό, είναι ευκαιρία για μια νέα ομάδα σαν τη δική μας να φτάσει σε αυτή τη μεγάλη σκηνή και έχουμε την ευκαιρία να πάμε στον τελικό. Θεωρώ πως σίγουρα είναι κάτι που μπορούμε να καταφέρουμε».

Τέλος εποχής για το Υπερταμείο: Μετονομάζεται σε Εθνικό Αναπτυξιακό Ταμείο με περιουσία 12,3 δισ. ευρώ

Μια ουσιαστική αλλαγή αποστολής και στρατηγικού προσανατολισμού με καθαρά…

O Ιταλικός Όμιλος Πληροφορικής MAGGIOLI αποκτά πλειοψηφικό πακέτο μετοχών της Ελληνικής Εταιρείας COLLECTIVES A.E.

Η Collectives καλωσορίζει τον Ιταλικό όμιλο τεχνολογίας Maggioli στην…

Ο «κρυφός» λογαριασμός που πληρώνει η Βρετανία δέκα χρόνια μετά το Brexit

Ο «λογαριασμός» του Brexit δεν ήταν μια εφάπαξ χρέωση,…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ