Ελεύθερος από το αστυνομικό τμήμα της Κηφισιάς αφέθηκε ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος και κατευθύνεται στο υπουργείο Αθλητισμού για τη συνάντηση με τον Γιάννη Βρούτση.
Ο κ. Γιαννακόπουλος είχε παρουσιαστεί αυτοβούλως στο αστυνομικό τμήμα λίγο μετά τις 2 το μεσημέρι καθώς εκκρεμούσε η διαδικασία του αυτοφώρου μετά τη μήνυση που είχε καταθέσει σε βάρος του ο αντιπρόεδρος της ΚΑΕ Ολυμπιακός Γιώργος Σκινδήλιας και στη συνέχεια αφέθηκε ελεύθερος.
Η συνάντηση των ιδιοκτητών των ΚΑΕ Παναθηναϊκός και Ολυμπιακός με τον αναπληρωτή Υπουργό Γιάννη Βρούτση αναμένεται να πραγματοποιηθεί τα επόμενα λεπτά.
Σύμφωνα με την ενημέρωση που υπάρχει από το Υπουργείο, ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος θα φτάσει πρώτος στο ραντεβού περίπου στις 15:00, ενώ οι αδελφοί Αγγελόπουλοι θα φτάσουν μια ώρα αργότερα, περίπου στις 16:00.
Στο Υπουργείο Αθλητισμού βρίσκεται ήδη ο πρόεδρος της ΚΑΕ Παναθηναϊκός, Βασίλης Παρθενόπουλος.
Στη συνάντηση θα είναι παρών και ο υφυπουργός παρά τω πρωθυπουργό κ. Μυλωνάκης.
