Πριν από λίγα λεπτά στο υπουργείο Αθλητισμού έφτασε ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος προκειμένου να συναντηθεί με τον Γιάννη Βρούτση. «Είμαι εδώ για να συνεχιστεί το πρωτάθλημα, απαράδεκτο ότι υπήρξε αναβολή», δήλωσε κατά την άφιξη του στο υπουργείο.
Ο ισχυρός άνδρας της ΚΑΕ Παναθηναϊκός, Δημήτρης Γιαννακόπουλος, βρίσκεται στο υπουργείο, όπου θα συναντηθεί με τον Αναπληρωτή Υπουργό Αθλητισμού, Γιάννη Βρούτση σε μία συνάντηση που θα κρίνει τη συνέχεια του ελληνικού πρωταθλήματος.
Αφού πήγε πρώτα στο Αστυνομικό Τμήμα της Κηφισιάς, μετά τη μήνυση που είχε καταθέσει εις βάρος του ο Γιώργος Σκινδήλιας, ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος κατευθύνθηκε απευθείας προς το υπουργείο.
Εκεί βρίσκονται οι Βασίλης Παρθενόπουλος, Δημήτρης Κοντός, Βαγγέλης Δεσπίρης και Απόστολος Λιόγκας, που θα είναι επίσης παρόντες στη συνάντηση με τον Γιάννη Βρούτση.
Οι δηλώσεις του κ. Γιαννακόπουλου
«Πρέπει να μπούνε τα πράγματα στη σωστή τους διάσταση. Επειδή κάποια πράγματα πρέπει να μπαίνουν στην σωστή διάσταση. Εδώ και 7 χρόνια κάνω μια τεράστια προσπάθεια, να φέρω τους Αγγελόπουλους στη σωστή ηθική. Τους εύχομαι στις γιορτές τους, τους έχω ζητήσει να παίξουμε μαζί σε αγώνα για φιλανθρωπικό σκοπό. Είναι σε όλα ανάποδοι.
Με βρίζουν κάθε φορά που πηγαίνω στο ΣΕΦ. Πήγα στο Άμπου Ντάμπι, με βρίζανε με τον γιο μου δίπλα, δεν προκάλεσα ποτέ.
«Στο πρώτο σύνθημα για την κόρη μου, έσφαλα και έκανα μια χειρονομία».
«Κάποια στιγμή πρέπει η κυβέρνηση να δει τη διαιτησία. Είναι απαράδεκτο που δόθηκε αναβολή δίνεται η ευκαιρία στον αντίπαλο να ξεκουραστεί. Βάζω πάνω από όλα τον Παναθηναϊκό και είμαι σίγουρος ότι θα πάρουμε το πρωτάθλημα.
Βγήκαν και είπαν ότι εγώ έλεγα τα εμετικά για τις κόρες τους. Εγώ έλεγα ”δεν ακούτε που μου λένε ότι θα μου γαμ… την κόρη” και αυτοί το διαστρέβλωσαν».
Είναι αλλοίωση αποτελέσματος, το πρωτάθλημα πρέπει να συνεχιστεί
«Είναι απαράδεκτο να διακοπεί το πρωτάθλημα. Είναι αλλοίωση αποτελέσματος, το πρωτάθλημα πρέπει να συνεχιστεί», τόνισε ο ιδιοκτήτης της ΚΑΕ Παναθηναϊκός AKTOR, Δημήτρης Γιαννακόπουλος, προσθέτοντας: «Όσο αργεί το παιχνίδι, ευνοείται ο φιλοξενούμενος».
«Και ένα τελευταίο πράγμα που μου διέφυγε πριν. Στο επίσημο σάιτ της ΚΑΕ Ολυμπιακός ανεβάσανε το βίντεο με ήχο που βριζόταν η κόρη μου. Τους κάναμε μήνυση και τόσες μέρες μετά δεν έχει βρεθεί ένας να ζητήσει συγγνώμη. Αυτός είναι ο Ολυμπιακός»
