Θετική εξέλιξη φαίνεται να υπάρχει τόσο για τους τελικούς της GBL όσο και για το ελληνικό μπάσκετ μετά τη δήλωση που έκανε ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος, αφού ολοκληρώθηκε η συνάντηση που είχε με τον υφυπουργό αθλητισμού, Γιάννη Βρούτση.
Ο ισχυρός άνδρας της ΚΑΕ Παναθηναϊκός, Δημήτρης Γιαννακόπουλος, παρουσιάστηκε ευχαριστημένος από το ραντεβού του με τον Γιάννη Βρούτση και αισιόδοξος ότι οι τελικοί της GBL θα συνεχιστούν και θα ολοκληρωθούν!
«Έγινε μια πάρα πολύ καλή συνάντηση, θεωρώ ότι ο Υπουργός πρότεινε μια πάρα πολύ δίκαια λύση. Ευχαριστώ για την πάρα πολύ καλή διάθεση. Όλα πήγαν καλά, το πρωτάθλημα θα συνεχιστεί», τόνισε ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος αποχωρώντας από τη συνάντηση που είχε διάρκεια περίπου 80 λεπτών.
Υπενθυμίζεται ότι ο ισχυρός άντρας της ΚΑΕ Παναθηναϊκός παρουσιάστηκε στις 14:00 στο Α.Τ. Κηφισιάς στο πλαίσιο της αυτόφωρης διαδικασίας έπειτα τη μήνυση που υποβλήθηκε σε βάρος του. Ο ίδιος αποφάσισε να παρουσιαστεί αυτοβούλως, προκειμένου να καταφέρει να δώσει το παρών στη συνάντηση -που ακολούθησε- με τον κ. Βρούτση.
Η συνάντηση γίνεται παρουσία μόνο του Δημήτρη Γιαννακόπουλου, του Γιάννη Βρούτση και του Υφυπουργού παρά τω Πρωθυπουργώ, Γιώργο Μυλωνάκη.
