Λίγα λεπτά μετά την αναχώρηση του Δημήτρη Γιαννακόπουλου από το γραφείο του Γιάννη Βρούτση, ήρθε η σειρά των αδερφών Αγγελόπουλος, προκειμένου να συναντηθούν με τον υφυπουργό αθλητισμού και να συζητήσουν για την επανέναρξη των τελικών της GBL και τους όρους που αυτό θα γίνει.
Ο General Manager της ΚΑΕ Ολυμπιακός, Νίκος Λεπενιώτης, ήταν ο πρώτος που έφτασε στο γραφείο του Γιάννη Βρούτση, για να ακολουθήσουν -αμέσως μετά- οι αδερφοί Αγγελόπουλοι.
Να αναφέρουμε ότι το κλίμα στη συνάντηση Βρούτση – Γιαννακόπουλου ήταν πολύ καλό. Ο ισχυρός άνδρας της “πράσινης” ΚΑΕ χαμήλωσε του τόνους αλλά δεν υπέγραψε την κοινή δήλωση ηθικής δέσμευσης. Κάτι, όμως, που δεν σημαίνει “ναυάγιο”.
Λίγο πριν περάσουν στο γραφείο του Γιάννη Βρούτση, οι αδερφοί Αγγελόπουλοι μίλησαν στους δημοσιογράφους που τους περίμεναν.
Οι δηλώσεις των Αγγελόπουλων πριν το τετ α τετ με τον Γιάννη Βρούτση
Γιώργος Αγγελόπουλος:
«Ανταποκριθήκαμε στην πρόσκληση της κυβέρνησης. Ο λόγος που είμαστε εδώ είναι ο σεβασμός στο πρόσωπο του υπουργού. Δεν αντιλαμβανόμαστε τον λόγο της συνάντησης. Η συμπεριφορά Γιαννακόπουλου ήταν απαράδεκτη. Δεν είμαστε ίδιοι δεν έγινε κάτι από τη δική μας πλευρά. Δεν μπορούμε να δεχτούμε καμία εξομοίωση. Μόνο στον αγώνα του ΣΕΦ έκανε χειρονομίες προς εμάς και προς τον κόσμο. Απείλησε ότι θα βιάσει την ανήλικη κόρη μου, με αυτόν τον άνθρωπο δεν μπορεί να γίνει καμία κοινή δήλωση. Δύο επιλογές υπάρχουν αυτή τη στιγμή. Το φως και το σκοτάδι. Η κυβέρνηση θα αποφασίσει τι θα κάνει».
Παναγιώτης Αγγελόπουλος:
«Σεβόμαστε τους θεσμούς και τη δικαιοσύνη. Ποτέ δεν έχουμε ξεφύγει, ακόμα και στα αποτελέσματα που δεν είναι ευχάριστα για εμάς πάντα τα δεχόμαστε και προσπαθούμε εδώ και 20 χρόνια οι αγώνες στο ΣΕΦ να γίνονται στις καλύτερες συνθήκες.
Στο ΣΕΦ δεν πέφτει ούτε σαΐτα. Τα υβριστικά συνθήματα τα καταδικάζουμε και γίνονται ενέργειες για να σταματήσουν όπως έγινε και προχθές στον αγώνα. Συμπεριφορά του ήταν εκτός ελέγχου, ήρθε για να προκαλέσει τον κόσμο του Ολυμπιακού, αυτά τα έχει πει και ο ίδιος.
Κάνει συνεχώς αναρτήσεις, προάγει την βία. Το θέμα δεν είναι αν θα τελειώσει το πρωτάθλημα. Το θέμα είναι αν θα ανεχτούμε ως κοινωνία τέτοιες συμπεριφορές. Έχουμε απόλυτη εμπιστοσύνη στη Δικαιοσύνη, τα υπόλοιπα θα τα πούμε πάνω».
