Παγκόσμια πρωταθλήτρια η Εθνική πόλο γυναικών – Νίκησε 12-9 την Ουγγαρία στον τελικό

Με γρανιτένια άμυνα και τη Σταματοπούλου “κέρβερο” στην εστία η Εθνική πόλο γυναικών επικράτησε των Μαγυάρων
23
Ιούλιος
2025

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Η Εθνική πόλο γυναικών της Ελλάδας κέρδισε την Ουγγαρία  με 12-9 στο μεγάλο τελικό του παγκοσμίου πρωταθλήματος της Σιγκαπούρης.

Η ομάδα του Χάρη Παυλίδη κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο για δεύτερη φορά στην ιστορία της

Μετά την επιβλητική νίκη με 14-10 με των “πανίσχυρων” ΗΠΑ, η Εθνική πόλο γυναικών έχει ήδη εξασφαλίσει το μετάλλιο, αλλά πλέον “κυνηγάει” την κορυφή, την οποία και είχε κατακτήσει μία φορά ακόμη, το 2011.

Αυτός είναι ο 11ος τελικός μεγάλης διοργάνωσης στην οποία συμμετέχει το αντιπροσωπευτικό συγκρότημα των γυναικών.

 

Τα οκτάλεπτα: 3-1, 5-3, 2-2, 2-3

Ελλάδα (Χάρης Παυλίδης): Σταματοπούλου, Ελευθερία Πλευρίτου 1, Τριχά 3, Σάντα 2, Γιαννοπούλου, Ξενάκη 3, Νίνου, Πάτρα, Σιούτη, Βασιλική Πλευρίτου 2, Τορνάρου, Μυριοκεφαλιτάκη 1, Τζούρκα, Κουρέτα

Ουγγαρία (Σάντορ Τσεχ): Νέζμελι, Zίλαγκι 1, Βάλι 1, Βάρο, Σουμέγκι, Ντοσμόντι, Κέστελι 1, Λεϊμέτερ 1, Ριμπάνσκα 1, Φάραγκο, Γκάρντα, Τόρμα, Τίμπα 1, Χάιντου 1

 

Συναγερμός στο Λουτράκι: Μεγάλη φωτιά σε ξενοδοχείο στο κέντρο της πόλης – Φόβοι για εγκλωβισμένους

Σε κατάσταση κόκκινου συναγερμού βρίσκεται το Λουτράκι το βράδυ…

Πράγα: Το Συνταγματικό Δικαστήριο δικαιώνει τον πρόεδρο Πετρ Πάβελ για τη σύνοδο του ΝΑΤΟ

ΣΤο ανώτατο δικαστικό όργανο εξέδωσε κατεπείγουσα διαταγή, υποχρεώνοντας την…

Ο Κεμ Μπιρτς στον Άρη για δύο χρόνια

 Η ομάδα της Θεσσαλονίκης ήρθε σε πλήρη συμφωνία με…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ