Η Εθνική πόλο γυναικών της Ελλάδας κέρδισε την Ουγγαρία με 12-9 στο μεγάλο τελικό του παγκοσμίου πρωταθλήματος της Σιγκαπούρης.
Η ομάδα του Χάρη Παυλίδη κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο για δεύτερη φορά στην ιστορία της
Μετά την επιβλητική νίκη με 14-10 με των “πανίσχυρων” ΗΠΑ, η Εθνική πόλο γυναικών έχει ήδη εξασφαλίσει το μετάλλιο, αλλά πλέον “κυνηγάει” την κορυφή, την οποία και είχε κατακτήσει μία φορά ακόμη, το 2011.
Αυτός είναι ο 11ος τελικός μεγάλης διοργάνωσης στην οποία συμμετέχει το αντιπροσωπευτικό συγκρότημα των γυναικών.
Τα οκτάλεπτα: 3-1, 5-3, 2-2, 2-3
Ελλάδα (Χάρης Παυλίδης): Σταματοπούλου, Ελευθερία Πλευρίτου 1, Τριχά 3, Σάντα 2, Γιαννοπούλου, Ξενάκη 3, Νίνου, Πάτρα, Σιούτη, Βασιλική Πλευρίτου 2, Τορνάρου, Μυριοκεφαλιτάκη 1, Τζούρκα, Κουρέτα
Ουγγαρία (Σάντορ Τσεχ): Νέζμελι, Zίλαγκι 1, Βάλι 1, Βάρο, Σουμέγκι, Ντοσμόντι, Κέστελι 1, Λεϊμέτερ 1, Ριμπάνσκα 1, Φάραγκο, Γκάρντα, Τόρμα, Τίμπα 1, Χάιντου 1
