Έκτος στον τελικό των 50 μέτρων ύπτιο τερμάτισε ο Απόστολος Χρήστου στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Υγρού Στίβου στη Σιγκαπούρη, κλείνοντας με αξιοπρέπεια την παρουσία του στη διοργάνωση. Ο αργυρός Ολυμπιονίκης του Παρισιού στα 200μ. ύπτιο πέτυχε χρόνο 24.59, χάνοντας το βάθρο για μερικά δέκατα, αλλά δήλωσε ικανοποιημένος από τη συνολική του εικόνα και τη σταθερή παρουσία του στο κορυφαίο επίπεδο.
«Ήθελε υπέρβαση, αλλά είμαι ευχαριστημένος»
Ο Χρήστου, μιλώντας στην κάμερα της ΕΡΤ, εμφανίστηκε ψύχραιμος και ρεαλιστής:
«Ήθελε υπέρβαση, το είπα και χθες. Στο 24,1 έκλεισε το μετάλλιο. Δεν πειράζει, κρατάω τη θέση, την παρουσία στον τελικό και μία χαρά».
Παρά την έντονη πίεση και τον υψηλό ανταγωνισμό, ο Έλληνας πρωταθλητής ανέλυσε ψύχραιμα την κούρσα του, εκτιμώντας ότι δεν έκανε ουσιαστικά λάθη, ενώ σημείωσε πως στον τερματισμό του έλειψαν λίγα εκατοστά για να διεκδικήσει κάτι περισσότερο.
«Παραμένω στην κορυφή, αυτό μετράει περισσότερο»
Ιδιαίτερη σημασία είχε η αναφορά του στο επίπεδο του αθλήματος και την προσωπική του διάρκεια:
«Είμαι χαρούμενος, γιατί έχω παραμείνει στο υψηλότερο δυνατό επίπεδο. Έχει γίνει πολύ ανταγωνιστικό το άθλημα. Είδαμε ένα ωραίο παγκόσμιο και η παρουσία της Εθνικής ομάδας ήταν πολύ καλή».
Ο Χρήστου έδειξε να εκτιμά τη σταθερότητά του στις μεγάλες διοργανώσεις, γεγονός που αποδεικνύει πως παραμένει μια από τις σταθερές αξίες της ελληνικής κολύμβησης διεθνώς.
Επόμενος στόχος: το Πανευρωπαϊκό του Παρισιού
Ο Έλληνας κολυμβητής δεν σταματά εδώ. Όπως δήλωσε:
«Θα έχω ένα διάλειμμα και θα επιστρέψω δυναμικά με φόντο το πανευρωπαϊκό του Παρισιού».
Η συγκέντρωση και η πειθαρχία που τον χαρακτηρίζουν φαίνεται ότι παραμένουν ακλόνητες, καθώς ο ίδιος ήδη κοιτά μπροστά, θέτοντας ως επόμενο στόχο τη διάκριση στην Ευρώπη.
