Με δυνατές δηλώσεις και ξεκάθαρα μηνύματα ξεκίνησε η προετοιμασία της Εθνικής Ελλάδας για το Eurobasket 2025, με τον Βασίλη Σπανούλη να δίνει το στίγμα της φιλοσοφίας του κατά τη διάρκεια της media day. Ο προπονητής της Εθνικής έθεσε τον τόνο ενότητας και σεβασμού προς τη φανέλα, ξεκαθαρίζοντας πως «η Εθνική ομάδα δεν ανήκει σε κανέναν, αλλά σε όλους τους Έλληνες».
Ο Σπανούλης τοποθετήθηκε για την απουσία του Νίκου Ρογκαβόπουλου, τον Γιώργο Παπαγιάννη, την κατάσταση του Γιάννη Αντετοκούνμπο, ενώ αναφέρθηκε με ρεαλισμό και στο πρώτο φιλικό με το Βέλγιο (6/8).
Δουλειά, πάθος και προσαρμογή στο νέο ρόστερ
«Ξεκινήσαμε με διάθεση και όρεξη. Τα παιδιά δουλεύουν, βρίσκουν ρυθμό και πατήματα. Θέλουμε να παίξουμε ένα μπάσκετ που να μας ταιριάζει και να μας αρέσει. Γι’ αυτό και βάλαμε πέντε φιλικά», τόνισε ο προπονητής.
Σαφής αιχμή για Ρογκαβόπουλο: «Ξέρετε πολλά παιδιά 23 ετών που δεν θέλουν να είναι στην Εθνική;»
Αναφερόμενος στις απουσίες Παπαγιάννη και Ρογκαβόπουλου, ο Σπανούλης ήταν σαφής: «Και τα δύο παιδιά ενημέρωσαν για προσωπικούς λόγους. Για τον Ρογκαβόπουλο όμως, δύο καλοκαίρια τώρα δεν είναι στην Εθνική. Εγώ προσωπικά δεν ξέρω πολλά παιδιά 23 ετών που να μην θέλουν να παίξουν για την πατρίδα τους».
«Η Εθνική είναι όλων των Ελλήνων»
Σε μια αποστροφή που σχολιάστηκε ιδιαίτερα, ο Σπανούλης ξεκαθάρισε:
«Αυτή η ομάδα δεν ανήκει σε κανέναν – ούτε σε εμένα, ούτε στον Ζήση, ούτε στον Σλούκα, ούτε στον Αντετοκούνμπο. Είναι όλων των Ελλήνων. Αν δεν το νιώθεις, δεν μπορείς να συμμετέχεις».
Η κατάσταση του Γιάννη και οι προσδοκίες
Για τον Γιάννη Αντετοκούνμπο, είπε: «Ακολουθεί πρόγραμμα ώστε να είναι στην καλύτερη δυνατή κατάσταση στο Eurobasket».
Αναφερόμενος στις προσδοκίες, ξεκαθάρισε:
«Δεν χρειάζεται να λέμε κάθε χρόνο “φέτος είναι η στιγμή”. Να φτιάξουμε χημεία, να δουλέψουμε και να είμαστε έτοιμοι στα κρίσιμα ματς».
Το φιλικό με το Βέλγιο και το στάδιο προετοιμασίας
Για το φιλικό της Τετάρτης (6/8) με το Βέλγιο, σημείωσε: «Τα παιδιά είναι λίγο επιβαρυμένα. Θα γίνουν ροτέισον, θα υπάρξουν λάθη, αλλά και συνεργασίες που δουλεύουμε στις προπονήσεις. Είναι μέρος της προετοιμασίας».
