Ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς εμφανίστηκε απογοητευμένος αλλά αποφασισμένος μετά τον αποκλεισμό της Εθνικής Ελλάδας από το Παγκόσμιο Κύπελλο, ξεκαθαρίζοντας πως δεν προτίθεται να παραιτηθεί, παρά την αποτυχία.
Η ήττα με 3-1 από τη Δανία στην Κοπεγχάγη σφράγισε τον αποκλεισμό, ωστόσο ο Σέρβος τεχνικός τόνισε πως «δεν είναι άνθρωπος που εγκαταλείπει» και πως η συζήτηση με την ΕΠΟ για τη συνέχεια θα γίνει τις επόμενες ημέρες.
«Δεν είμαι άνθρωπος που παραιτείται»
«Δεν είμαι άνθρωπος που παραιτείται και φεύγει. Αν το έκανα, θα θεωρούσα τον εαυτό μου μη σοβαρό άνθρωπο», είπε χαρακτηριστικά ο ομοσπονδιακός τεχνικός στη συνέντευξη Τύπου, υπογραμμίζοντας πως αναλαμβάνει πλήρως την ευθύνη για την αποτυχία της ομάδας να προκριθεί.
Παράλληλα, ευχαρίστησε τον πρόεδρο της ΕΠΟ, Μάκη Γκαγκάτση, για τη στήριξη που του παρέχει, επισημαίνοντας ότι το συμβόλαιό του δεσμεύει τον ίδιο και όχι την Ομοσπονδία.
«Η ευθύνη είναι δική μου, αλλά δεν φεύγω από τα δύσκολα»
Ο Γιοβάνοβιτς παραδέχτηκε πως η Ελλάδα «έχασε όλες τις ελπίδες της μέσα σε έναν μήνα» και χαρακτήρισε τη μέρα «πολύ δύσκολη για όλους».
«Είναι αποτυχία. Πιστεύαμε πολύ στις δυνατότητές μας, και αυτό κάνει τα πράγματα ακόμα πιο δύσκολα. Όμως, οι ευθύνες είναι μεγάλες και τις αναλαμβάνω», δήλωσε.
Ο Σέρβος τεχνικός αναγνώρισε ότι η ομάδα παρουσίασε επαναλαμβανόμενα λάθη στα τελευταία παιχνίδια, ωστόσο απέδωσε εύσημα στους παίκτες του:
«Οι παίκτες μου έχουν δείξει συνέπεια και χαρακτήρα. Δεν μπορώ να πω τίποτα αρνητικό για αυτά τα παιδιά. Τα λάθη είναι μέρος του ποδοσφαίρου, αλλά η ευθύνη ανήκει σε μένα».
«Θα συζητήσουμε με την ΕΠΟ τη συνέχεια»
Ο προπονητής της Εθνικής αποκάλυψε ότι τις επόμενες ημέρες θα υπάρξει αναλυτική συζήτηση με την ΕΠΟ για το μέλλον της ομάδας και τη δική του παραμονή:
«Θα κάνουμε μια σοβαρή ανάλυση. Ο αποκλεισμός αλλάζει τα δεδομένα, αλλά αυτό που θέλω είναι να είμαι ειλικρινής απέναντι στους παίκτες και στη διοίκηση. Η ΕΠΟ θα αποφασίσει για τη συνέχεια».
«Αισιοδοξία για το μέλλον – Υπάρχει νέα γενιά παικτών»
Παρά την απογοήτευση, ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς τόνισε πως παραμένει αισιόδοξος για το μέλλον της Εθνικής:
«Μην έχετε καμία αμφιβολία ότι αυτή η ομάδα έχει μέλλον. Έχουμε ένα κράμα έμπειρων παικτών και νέων, ταλαντούχων παιδιών που μέσα από αυτές τις δύσκολες εμπειρίες θα δυναμώσουν. Αυτή η Εθνική μπορεί να επιστρέψει στις μεγάλες διοργανώσεις».
Ο έμπειρος τεχνικός έκλεισε με συγκίνηση:
«Για μένα αυτή η αποτυχία πονάει πολύ. Ένας από τους βασικούς λόγους που ήρθα στην Εθνική ήταν να τη δω να επιστρέφει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα».
