Στο επίκεντρο της πειθαρχικής διαδικασίας της Super League μπαίνουν η ΑΕΚ και ο ισχυρός άνδρας της, Μάριος Ηλιόπουλος, μετά τα όσα εκτυλίχθηκαν στο φινάλε του εκρηκτικού ντέρμπι με τον Ολυμπιακός. Ο ποδοσφαιρικός εισαγγελέας άσκησε πειθαρχική δίωξη, βάζοντας στο μικροσκόπιο τις δημόσιες τοποθετήσεις και τη συμπεριφορά που ακολούθησαν το 1-1 της Κυριακής.
Η δίωξη και η επίσημη αιτιολογία
Ο Υπεύθυνος Πειθαρχικής Δίωξης, Κωνσταντίνος Σπυρόπουλος, προχώρησε σε δίωξη τόσο κατά του Μάριου Ηλιόπουλου όσο και κατά της ΠΑΕ ΑΕΚ για δημόσιες δυσμενείς δηλώσεις στα ΜΜΕ, οι οποίες έγιναν αμέσως μετά τη λήξη του αγώνα για το πρωτάθλημα της Super League 1.
Η υπόθεση αφορά τα όσα ειπώθηκαν μπροστά στις κάμερες, αλλά και τη γενικότερη εικόνα που παρουσιάστηκε μετά το τελευταίο σφύριγμα.
Οι δηλώσεις που άναψαν φωτιές
Λίγα λεπτά μετά το τέλος του αγώνα, ο Μάριος Ηλιόπουλος εμφανίστηκε ιδιαίτερα εκνευρισμένος μπροστά στην κάμερα της Cosmote TV, εξαπολύοντας σφοδρή επίθεση για τη διαιτησία.
«Πείτε μου εσείς τι είδατε… Βλέπετε πέναλτι; Σήμερα ήταν η σφραγίδα της ντροπής του ελληνικού ποδοσφαίρου. Είναι κατάντια, ντροπή», ανέφερε αρχικά.
Στη συνέχεια ανέβασε ακόμη περισσότερο τους τόνους, λέγοντας:
«Υπάρχουν νόμοι, πλέον τον λόγο θα έχει ο εισαγγελέας. Μη γελάνε για πολύ όσοι γελούν. Μέχρι σήμερα τους έχω δείξει πως όταν λέω κάτι, γίνεται. Ο εισαγγελέας θα τα βρει όλα. Έβαλαν τη βόμβα μέσα στα πόδια τους. Έσκαψαν τον λάκκο στον οποίο θα πέσουν».
Η είσοδος στον αγωνιστικό χώρο και ο ρόλος του διαιτητή
Υπενθυμίζεται ότι μετά τη λήξη του ντέρμπι, ο Μάριος Ηλιόπουλος μπήκε εντός αγωνιστικού χώρου, εκφράζοντας έντονα παράπονα προς τον διαιτητή Μάκελι, για το πέναλτι που καταλογίστηκε υπέρ του Ολυμπιακού. Η εικόνα αυτή, σε συνδυασμό με τις δηλώσεις που ακολούθησαν, αποτέλεσε βασικό στοιχείο για την πειθαρχική παρέμβαση.
Τι προβλέπεται από εδώ και πέρα
Η υπόθεση πλέον παίρνει τον δρόμο της Πειθαρχικής Επιτροπής, με την ΑΕΚ και τον ιδιοκτήτη της να καλούνται να δώσουν εξηγήσεις για τα γεγονότα και τις δημόσιες τοποθετήσεις. Το ενδεχόμενο επιβολής ποινών παραμένει ανοιχτό, σε μια περίοδο όπου το πρωτάθλημα μπαίνει στην πιο κρίσιμη καμπή του.
Το ντέρμπι μπορεί να έληξε ισόπαλο στο γήπεδο, όμως εκτός αγωνιστικού χώρου φαίνεται πως η συνέχεια μόλις ξεκίνησε.
