«Βούλιαξε» το Σαράγεβο για την πρόκριση στο Μουντιάλ

1
Απρίλιος
2026

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Ακόμη πανηγυρίζουν στην πρωτεύουσα το Σαράγεβο, την Μπάνια Λούκα και σε ολόκληρη τη Βοσνία/Ερζεγοβίνη την ιστορική πρόκριση της εθνικής ομάδας ποδοσφαίρου στα τελικά του Μουντιάλ, αποκλείοντας στη διαδικασίαα των πέναλτι την Ιταλία.

Οι Βόσνιοι αν και βρέθηκαν πίσω στο σκορ από το γκολ του Κεν στο 15′, άλλαξαν τα δεδομένα μετά την αποβολή του Μπαστόνι με απευθείας κόκκινη στο 41ο λεπτό.

Οι γηπεδούχοι κατάφεραν να ισοφαρίσουν στο 79′ με τον Ταμπάκοβιτς και να οδηγήσουν τον αγώνα στα πέναλτι, όπου επικράτησαν με 4-1 κι άφησαν τους Ιταλούς με την πολύ πικρή γεύση της τρίτης σερί αποτυχίας συμμετοχής σε τελικά Μουντιάλ.

Μετά το τέλος του δραματικού ματς δεκάδες χιλιάδες κόσμου κατέκλυσαν την πρωτεύουσα της χώρας, αλλά και όλες τις πλατείες της χώρας και το γιόρτασαν μέχρι το πρωί, με χορούς, καπνογόνα και πυροτεχνήματα.

Μιχάλης Χρυσοχοΐδης: Έρχονται 80 επιπλέον αστυνομικοί για πεζές περιπολίες στο κέντρο της Αθήνας

Σημαντική ενίσχυση των αστυνομικών δυνάμεων στην «καρδιά» της πρωτεύουσας…

Βιβλική καταστροφή στη Βενεζουέλα: Ισοπεδώθηκαν πόλεις από διπλό ισχυρότατο σεισμό 7,5 Ρίχτερ

Εφιαλτικές στιγμές βιώνει η Βενεζουέλα μετά το χτύπημα ενός…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ