Ο Άρης συνεχίζει την εντυπωσιακή του πορεία στη Greek Basketball League, καθώς επικράτησε της ΑΕΚ στο Αλεξάνδρειο με 82-78, σημειώνοντας την όγδοη συνεχόμενη νίκη του στο πρωτάθλημα για την 24η αγωνιστική. Με «όπλο» την ευστοχία από την περιφέρεια (11/24 τρίποντα) και την αποφασιστικότητα στα κρίσιμα σημεία, η ομάδα του Ίγκορ Μίλιτσιτς κατάφερε να κάμψει την αντίσταση της «Ένωσης», η οποία γνώρισε τη δεύτερη διαδοχική της ήττα.
Απόλυτος πρωταγωνιστής της αναμέτρησης ήταν ο Ελάιζα Μήτρου-Λονγκ, ο οποίος έκανε ένα από τα καλύτερα παιχνίδια της καριέρας του, σταματώντας στους 27 πόντους (με 4 τρίποντα), ενώ πρόσθεσε 5 ριμπάουντ και 5 ασίστ. Πολύτιμες βοήθειες προσέφεραν επίσης ο Αμίν Νουά με 15 πόντους και ο Ρόνι Χαρέλ με 12 πόντους (4/6 τρίποντα), ο οποίος σημείωσε καθοριστικό καλάθι στο φινάλε.
Το παιχνίδι είχε δραματική εξέλιξη, με τον Άρη να προηγείται ακόμη και με +14 (68-54) στο τέλος του τρίτου δεκαλέπτου. Ωστόσο, η ΑΕΚ του Ντράγκαν Σάκοτα δεν κατέθεσε τα όπλα και με ένα εντυπωσιακό επιμέρους σκορ 2-17 κατάφερε να προσπεράσει στο 36’ με 70-71. Στο θρίλερ των τελευταίων λεπτών, ο Μήτρου-Λονγκ ήταν ψύχραιμος, διαμορφώνοντας το τελικό 82-78, την ώρα που ο Νάναλι αστόχησε στο τρίποντο της τελευταίας ελπίδας για τους φιλοξενούμενους.
Η αναμέτρηση σημαδεύτηκε από καθυστερήσεις λόγω προβλήματος στον φωτισμό του γηπέδου, ενώ ιδιαίτερα συγκινητική ήταν η στιγμή πριν το τζάμπολ, όταν τηρήθηκε ενός λεπτού σιγή στη μνήμη της Μαρινέλλας και του παλαίμαχου άσου Βασίλη Γκούμα, που έφυγαν πρόσφατα από τη ζωή. Για τον Άρη, ανησυχία επικρατεί για τον Κώστα Αντετοκούνμπο, ο οποίος αγωνίστηκε μόνο στο πρώτο ημίχρονο λόγω ενοχλήσεων στη γάμπα.
Τα δεκάλεπτα: 22-21, 44-39, 68-57, 82-78
