Στα ίσα ήρθε η σειρά των τελικών της Α1 χάντμπολ των γυναικών, καθώς ο ΠΑΟΚ εκμεταλλεύτηκε πλήρως τον παράγοντα της έδρας του. Οι «ασπρόμαυρες» επικράτησαν της ΑΕΚ με 35-29 στο κλειστό της Μίκρας στη δεύτερη μεταξύ τους αναμέτρηση, ισοφαρίζοντας τη σειρά σε 1-1 και δίνοντας νέο ενδιαφέρον στη μάχη για την κατάκτηση του τίτλου.
Η ομάδα της Θεσσαλονίκης μπήκε δυνατά στο παιχνίδι και κατάφερε να επιβάλει τον ρυθμό της από τα πρώτα λεπτά. Η λήξη του πρώτου ημιχρόνου βρήκε τον ΠΑΟΚ να προηγείται με 15-12, βάζοντας γιές βάσεις για την επικράτηση. Στο δεύτερο μέρος, οι παίκτριες του ΠΑΟΚ διατήρησαν την ψυχραιμία τους και την αποτελεσματικότητά τους στην επίθεση, διευρύνοντας τη διαφορά μέχρι το τελικό +6.
Μετά από αυτό το αποτέλεσμα, το ενδιαφέρον μεταφέρεται πλέον στην έδρα της Ένωσης. Οι δύο «Δικέφαλοι» στρέφουν την προσοχή τους στον τρίτο τελικό, ο οποίος είναι προγραμματισμένος να διεξαχθεί το Σάββατο 23 Μαΐου 2026 στις 18:00, στο κλειστό του Καματερού. Η ομάδα που θα καταφέρει να πάρει τη νίκη σε αυτό το κομβικό ματς θα κάνει το 2-1 στη σειρά και θα βρεθεί μόλις μία ανάσα μακριά από το βαρύτιμο τρόπαιο.
