Ο αρχηγός των «πρασίνων», ο οποίος είχε υποβληθεί σε αρθροσκόπηση στα τέλη Απριλίου για την αποκατάσταση ρήξης έξω μηνίσκου, ακολούθησε ολόκληρο το πρόγραμμα της ομάδας και τέθηκε στη διάθεση του Εργκίν Αταμάν για το πρώτο παιχνίδι των ημιτελικών της Stoiximan GBL απέναντι στον ΠΑΟΚ.
Η επιστροφή του Σλούκα συνέπεσε με τη μεταφορά των προπονήσεων του «τριφυλλιού» στο βοηθητικό γήπεδο του T-Center (πρώην Telekom Center Athens), αφήνοντας το κλειστό του Αγίου Θωμά που χρησιμοποιήθηκε το προηγούμενο διάστημα.
Στον αντίποδα, εκτός ομαδικού προγράμματος παρέμειναν τρεις παίκτες, οι οποίοι ακολούθησαν ατομικό πρόγραμμα ή θεραπεία: ο Νίκος Ρογκαβόπουλος λόγω ενοχλήσεων στο πέλμα, ο Παναγιώτης Καλαϊτζάκης που ταλαιπωρείται από διάστρεμμα στον αστράγαλο και ο Κένεθ Φαρίντ λόγω οστικού οιδήματος στην κνήμη.
