Αταμάν: “Συγχαρητήρια στον Ολυμπιακό για την Euroleague, αλλά το πρωτάθλημα θα το πάρουμε εμείς”

31
Μάιος
2026

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Ο προπονητής του Παναθηναϊκού, Εργκίν Αταμάν, έδωσε το σύνθημα για την κατάκτηση του εγχώριου τίτλου αμέσως μετά τη νίκη της ομάδας του επί του ΠΑΟΚ στο PAOK Sports Arena. Η νίκη αυτή εξασφάλισε στους «πράσινους» την πρόκριση στους τελικούς των πλέι οφ της Greek Basketball League (GBL), όπου θα αντιμετωπίσουν τον Ολυμπιακό.

Στις δηλώσεις του, ο Τούρκος τεχνικός δεν παρέλειψε να συγχαρεί τους «ερυθρόλευκους» για την κατάκτηση της Euroleague, στέλνοντας παράλληλα ξεκάθαρο μήνυμα ανωτερότητας για τη συνέχεια.

Η Ανάλυση του Αγώνα με τον ΠΑΟΚ

Ο Αταμάν στάθηκε στη μεταμόρφωση της ομάδας του μεταξύ των δύο ημιχρόνων, αλλά και στις απουσίες που έπρεπε να διαχειριστεί:

  • Το πρώτο ημίχρονο: Χαρακτηρίστηκε από λάθη και χαμένα αμυντικά ριμπάουντ, τα οποία εκμεταλλεύτηκε ο ΠΑΟΚ μέσα στην ισχυρή έδρα του.

  • Η ανατροπή στο δεύτερο μέρος: Μετά τις διορθωτικές συζητήσεις στα αποδυτήρια, ο Παναθηναϊκός βελτίωσε την εκτέλεσή του.

  • Ο MVP της βραδιάς: Ο Εργκίν Αταμάν αποθέωσε τον Τσέντι Όσμαν, σημειώνοντας ότι έκανε ένα «σχεδόν τέλειο παιχνίδι», παίρνοντας επιπλέον χρόνο συμμετοχής λόγω των προβλημάτων της ομάδας.

Το Μήνυμα για τους Τελικούς και το Ιατρικό Δελτίο

Ο τεχνικός του Παναθηναϊκού εμφανίστηκε απόλυτα σίγουρος για την έκβαση των τελικών, ενώ εξέφρασε και μια επιθυμία για το κλίμα των αγώνων:

«Θεωρώ ότι είμαστε καλύτερη ομάδα από τον Ολυμπιακό και θα το δείξουμε στους τελικούς. Σήμερα δείξαμε τη δύναμή μας, θα το παρουσιάσουμε αυτό και στους τελικούς και θα πάρουμε τον τίτλο. Δεν μας ενδιαφέρει τι γράφεται στα σόσιαλ μίντια, αυτό που θέλουμε είναι να υπάρχει ισοτιμία στους τελικούς».

Αναφορικά με την κατάσταση της ομάδας, υπογράμμισε ότι κομβικό ρόλο θα παίξει ο βαθμός ετοιμότητας των τραυματιών Ελλήνων παικτών, αναφέροντας συγκεκριμένα τους Κώστα Σλούκα, Νίκο Ρογκαβόπουλο και Παναγιώτη Καλαϊτζάκη.

Το Επεισόδιο με τον Λεσόρ

Ο Αταμάν εξήγησε επίσης το τετ-α-τετ που είχε με τον Ματίας Λεσόρ αμέσως μετά την αποβολή του Γάλλου σέντερ με τεχνική ποινή:

  • Αναγνώρισε ότι η αδρεναλίνη στο φινάλε ήταν στα ύψη.

  • Του ζήτησε να παραμείνει ήρεμος και έξυπνος, προκειμένου να προστατευτεί και να μην κινδυνεύσει με περαιτέρω τιμωρία που θα του στερούσε τη συμμετοχή στους τελικούς.

Μουντιάλ 2026: Τα δάκρυα λύτρωσης του Νεϊμάρ

Ο Νεϊμάρ είπε ότι πήγε στα αποδυτήρια και ξέσπασε…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ