Σημαντικές αλλαγές στην καθημερινότητα των ασθενών φέρνει η ένταξη των νοσοκομείων στο νέο ηλεκτρονικό σύστημα ραντεβού, που ξεκινά την 1η Οκτωβρίου. Ο υφυπουργός Υγείας, Μάριος Θεμιστοκλέους, μιλώντας στο ΕΡΤNews, παρουσίασε τα οφέλη της ψηφιακής μετάβασης και ανέλυσε τα πρώτα θετικά αποτελέσματα από τη χρήση της πλατφόρμας.
Οι τρεις τρόποι για να κλείνουν οι πολίτες ραντεβού
Οι πολίτες θα μπορούν πλέον να κλείνουν ραντεβού είτε τηλεφωνώντας στο 1566, είτε μέσω της πλατφόρμας www.finddoctors.gov.gr, είτε από την εφαρμογή MyHealth. Το νέο σύστημα επιτρέπει αναζήτηση γιατρών ανά ειδικότητα, εμφανίζοντας διαθέσιμα ραντεβού σε όλα τα νοσοκομεία και σε συμβεβλημένους ιατρούς με τον ΕΟΠΥΥ.
Αύξηση ραντεβού και μείωση αναμονής
Ο αριθμός των διαθέσιμων ραντεβού στα νοσοκομεία αυξάνεται από 500.000 σε 830.000 μηνιαίως, γεγονός που αναμένεται να μειώσει σημαντικά τον χρόνο αναμονής για τους ασθενείς. Ο υφυπουργός διαβεβαίωσε ότι υπάρχει επαρκές προσωπικό για να ανταποκριθεί στον αυξημένο φόρτο.
Νέος τρόπος επιλογής διοικητών
Ο κ. Θεμιστοκλέους αναφέρθηκε και στη διαδικασία επιλογής διοικητών στα νοσοκομεία, τονίζοντας ότι όλοι έχουν επιλεγεί μέσω ΑΣΕΠ και με αυστηρά κριτήρια.
Τα πρώτα στοιχεία από την αξιολόγηση των πολιτών
Σύμφωνα με τα στοιχεία που συγκεντρώθηκαν:
-
9 στους 10 ασθενείς βρήκαν τις ειδικότητες που χρειάζονταν.
-
Το 50% εξυπηρετήθηκε στα Τμήματα Επειγόντων σε λιγότερο από μία ώρα.
-
Το 75% αξιολόγησε θετικά ή πολύ θετικά την εμπειρία τους από τα νοσοκομεία.
Υγεία στα νησιά: Καλύτερη εικόνα σε σχέση με το παρελθόν
Ο υφυπουργός έκανε απολογισμό για τη θερινή περίοδο, σημειώνοντας ότι η εικόνα είναι βελτιωμένη: περισσότερα πτητικά μέσα για αεροδιακομιδές, περισσότερους γιατρούς και κάλυψη των 2/3 των άγονων θέσεων χάρη σε νέα κίνητρα. Ωστόσο, όπως είπε, παραμένουν περιοχές που χρειάζονται περαιτέρω ενίσχυση.
