Από τις 29 Οκτωβρίου έως τις 29 Νοεμβρίου, οι καθηγητές προχωρούν σε 3ωρες στάσεις εργασίας, αντιδρώντας στην αξιολόγηση εκπαιδευτικών και τη δυνατότητα παρακολούθησης μαθημάτων από αξιολογητές.
Η ΟΛΜΕ προχωρά σε νέο κύκλο κινητοποιήσεων, ανακοινώνοντας πρόγραμμα στάσεων εργασίας που θα διαρκέσει έναν ολόκληρο μήνα, από 29 Οκτωβρίου έως 29 Νοεμβρίου 2025.
Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του το Διοικητικό Συμβούλιο της Ομοσπονδίας, οι στάσεις εργασίας πραγματοποιούνται στο πλαίσιο της απόφασης της Γενικής Συνέλευσης των Προέδρων των ΕΛΜΕ (11/2/2023) και έχουν στόχο «την αποτροπή της υλοποίησης του νόμου 4823/21», ο οποίος προβλέπει – μεταξύ άλλων – παρακολούθηση μαθημάτων από αξιολογητές.
Η ΟΛΜΕ προκηρύσσει 3ωρες στάσεις εργασίας για την πρώτη ή τη δεύτερη βάρδια εργασίας των εκπαιδευτικών, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα συμμετοχής σε όλους τους κλάδους της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, το Δ.Σ. καλεί τους εκπαιδευτικούς «να συμμετάσχουν μαζικά στις στάσεις εργασίας και να υπερασπιστούν το δημόσιο σχολείο, το παιδαγωγικό τους έργο και την αξιοπρέπειά τους απέναντι σε ένα σύστημα ελέγχου και τιμωρητικής αξιολόγησης».
Η ΟΛΜΕ υπενθυμίζει ότι έχει προσφύγει κατά του νόμου 4823/2021 και δηλώνει πως θα συνεχίσει τις κινητοποιήσεις της με συντονισμένες δράσεις και ενημερώσεις σε όλη τη χώρα.
