Ισραήλ: Ζήτησε την εκκένωση του νοσοκομείου Αλ Κοντς της Γάζας

20
Οκτώβριος
2023

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Ανακοίνωσε σήμερα η παλαιστινιακή Ερυθρά Ημισέληνος ότι έλαβε προειδοποίηση από τις ισραηλινές δυνάμεις να «εκκενώσουν αμέσως» το νοσοκομείο Αλ Κοντς της Γάζας.

Αυτή τη στιγμή το οποίο στο νοσοκομείο αυτό νοσηλεύονται πάνω από 400 ασθενείς και 12.000 εκτοπισμένους πολίτες.

Η Παλαιστινιακή Ερυθρά Ημισέληνος απηύθυνε επείγουσα έκκληση προς στη διεθνή κοινότητα, λέγοντας: «Καλούμε τον κόσμο να αναλάβει άμεση και επείγουσα δράση για να αποτρέψει μια νέα σφαγή όπως αυτή που συνέβη στο νοσοκομείο Al-Ahli Baptist Hospital»

 

Μουντιάλ 2026: Τα δάκρυα λύτρωσης του Νεϊμάρ

Ο Νεϊμάρ είπε ότι πήγε στα αποδυτήρια και ξέσπασε…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ