Η πρεσβεία των ΗΠΑ στο Κίεβο καλεί τους Αμερικανούς να εγκαταλείψουν την Ουκρανία

10
Οκτώβριος
2022

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Η πρεσβεία των Ηνωμένων Πολιτειών στο Κίεβο μετά τις σημερινές μαζικές πυραυλικές επιθέσεις κάλεσε τους Αμερικανούς πολίτες να εγκαταλείψουν το έδαφος της Ουκρανίας, «όταν αυτό καταστεί ασφαλές». «Τα συνεχιζόμενα πλήγματα της Ρωσίας στην Ουκρανία αποτελούν άμεση απειλή για τον πληθυσμό και τις πολιτικές υποδομές» αναφέρεται στην ανακοίνωση της αμερικανικής πρεσβείας.

Η ανακοίνωση της πρεσβείας έχει ως εξής:

«Η Ρωσία έχει εξαπολύσει επιθέσεις κατά πολιτικών υποδομών της Ουκρανίας, καθώς και κατά κυβερνητικών εγκαταστάσεων στο Κίεβο και αλλού. Οι συνεχιζόμενες επιθέσεις της Ρωσίας στην Ουκρανία αποτελούν άμεση απειλή για τους πολίτες και τις πολιτικές υποδομές. Η πρεσβεία των ΗΠΑ προτρέπει τους πολίτες των ΗΠΑ να αναζητήσουν επί τόπου καταφύγιο και να αναχωρήσουν από την Ουκρανία τώρα χρησιμοποιώντας ιδιωτικές διαθέσιμες επιλογές χερσαίων μέσων μεταφοράς όταν είναι ασφαλές να το πράξουν».

Ρωσία: Πέθανε ο πρώην υπουργός Άμυνας Σεργκεί Ιβανόφ

Ο πρώην υπουργός Άμυνας της Ρωσίας και ειδικός απεσταλμένος…

Νότια Κορέα: Επτά χρόνια κάθειρξη στην πρώην πρώτη κυρία Κιμ Κέον Χε για δωροληψία

Δικαστήριο της Νότιας Κορέας καταδίκασε σήμερα την πρώην πρώτη…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ