Β. Ζελένσκι: «Γενναία η επίσκεψή σου στην Οδησσό, να μην αφήσουμε τη Ρωσία να εκφοβίζει»

9
Μάρτιος
2024

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

«Σας ευχαριστώ για τη σταθερή υποστήριξή σας και τη γενναία επίσκεψή σας στην Οδησσό, αγαπητέ κ. Μητσοτάκη. Δεν πρέπει να επιτρέψουμε στη Ρωσία να εκφοβίζει τις χώρες μας ή την Ευρώπη γενικότερα. Μπορούμε να την αποτρέψουμε και να αποκαταστήσουμε την ειρήνη ενεργώντας αποφασιστικά από κοινού» έγραψε σε ανάρτησή του στην πλατφόρμα Χ ο Ουκρανός πρόεδρος.

Με αυτόν τον τρόπο ο Βολοντίμιρ Ζελένσκι ευχαρίστησε τον Έλληνα πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη για τη «σταθερή υποστήριξή του και τη γενναία επίσκεψή του στην Οδησσό», σε μια επίσκεψη που σημαδεύτηκε από την ρωσική επίθεση σε κοντινή απόσταση από το σημείο που βρίσκονταν οι δύο ηγέτες.

Επιπλέον ο πρόεδρος της Ουκρανίας αναφέρθηκε και στην Ρωσία γράφοντας στο μήνυμά του ότι «δεν πρέπει να επιτρέψουμε στη Ρωσία να εκφοβίζει τις χώρες μας ή την Ευρώπη γενικότερα». Και όπως πρόσθεσε, «μπορούμε να την αποτρέψουμε και να αποκαταστήσουμε την ειρήνη ενεργώντας αποφασιστικά από κοινού».

Ηράκλειο Κρήτης-Θρίλερ στο σκοπευτήριο Μαλεβιζίου: Γυναίκα έστρεψε το όπλο πάνω της και αυτοπυροβολήθηκε

Σοκ έχει προκαλέσει στο Ηράκλειο Κρήτης το περιστατικό που…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ