Η Κέιτ Μίντλετον ανακοίνωσε ότι πάσχει από καρκίνο

22
Μάρτιος
2024

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Η Κέιτ Μιντλετον διαγνώστηκε με καρκίνο, όπως ανακοίνωσε η ίδια.

Σε προσωπικό της μήνυμα, η Κέιτ Μίντλετον είπε ότι η προγραμματισμένη επέμβαση στην κοιλιά τον Ιανουάριο ήταν επιτυχής και αρχικά θεωρήθηκε ότι η κατάστασή της δεν ήταν καρκινική.

Είπε ότι σκέφτεται όλους εκείνους που έχουν πληγεί από τον καρκίνο, προσθέτοντας: «Για όλους όσοι αντιμετωπίζουν αυτή την ασθένεια, σε οποιαδήποτε μορφή, σας παρακαλώ να μην χάνουν την πίστη ή την ελπίδα. Δεν είστε μόνοι σας». Η Κέιτ Μίντλετον δήλωσε ότι η ανάρρωση από την εγχείρησή της πήρε χρόνο και ότι η προτεραιότητά της είναι τώρα η οικογένειά της.

«Ο Γουίλιαμ και εγώ κάνουμε ό,τι μπορούμε για να το επεξεργαστούμε και να το διαχειριστούμε ιδιωτικά για το καλό της οικογένειάς μας», είπε.

Δείτε τo βίντεο που αποκαλύπτει ότι πάσχει από καρκίνο:

Στο Καλέντζι Αχαΐας το ΠΑΣΟΚ: Εκδήλωση για τα 30 χρόνια από την απώλεια του Ανδρέα Παπανδρέου

Σε κλίμα βαθιάς πολιτικής συγκίνησης και με το βλέμμα…

Μουντιάλ 2026: «Ελβετικό ρολόι» στο Βανκούβερ – Πρώτη στον όμιλο με σόου Μανζάμπι

Η Ελβετία επιβεβαίωσε την εξαιρετική της αγωνιστική κατάσταση και…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ