Την επιλογή του Μαρκ Ρούτε στην ηγεσία του ΝΑΤΟ χαιρέτισε ο απερχόμενος Γενικός Γραμματέας Γενς Στόλτενμπεργκ. Όπως ανέφερε με ανάρτησή του στην πλατφόρμα Χ, «ο Μαρκ είναι ένας αληθινός υπερατλαντιστής, ισχυρός ηγέτης και δημιουργός συναίνεσης. Του εύχομαι κάθε επιτυχία καθώς συνεχίζουμε να ενισχύουμε το ΝΑΤΟ. Ξέρω ότι αφήνω το ΝΑΤΟ σε καλά χέρια».
I warmly welcome #NATO Allies’ choice of @MinPres Mark Rutte as my successor. Mark is a true transatlanticist, a strong leader and a consensus-builder. I wish him every success as we continue to strengthen NATO.
I know I am leaving NATO in good hands.https://t.co/D0ass7fKiL
— Jens Stoltenberg (@jensstoltenberg) June 26, 2024
Τo Βορειοατλαντικό Συμβούλιο αποφάσισε σήμερα να διορίσει τον Ολλανδό πρωθυπουργό Μαρκ Ρούτε ως τον επόμενο Γενικό Γραμματέα του ΝΑΤΟ. Ο Μαρκ Ρούτε, όπως αναφέρει η ανακοίνωση της Συμμαχίας, θα αναλάβει τα καθήκοντά του ως Γενικού Γραμματέα την 1η Οκτωβρίου 2024, όταν λήξει η θητεία του Γενς Στόλτενμπεργκ έπειτα από δέκα χρόνια στο τιμόνι της Συμμαχίας.
Τα συγχαρητήριά της στον Μαρκ Ρούττε, εξέφρασε η πρόεδρος της Κομισιόν Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν με ανάρτησή της στην πλατφόρμα Χ.
«Η ηγεσία και η εμπειρία σου θα είναι ζωτικής σημασίας για τη Συμμαχία σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς. Αναμένω να συνεργαστώ μαζί σου για την περαιτέρω ενίσχυση της σύμπραξης ΕΕ-ΝΑΤΟ», συμπλήρωσε.
