Τζο Μπάιντεν: Έτοιμος να αναμετρηθεί ξανά με τον Τραμπ σε ντιμπέιτ τον Σεπτέμβριο

16
Ιούλιος
2024

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Ο Αμερικανός πρόεδρος Τζο Μπάιντεν δήλωσε χθες πως θέλει να αναμετρηθεί εκ νέου με τον προκάτοχό του Ντόναλντ Τραμπ «τον Σεπτέμβριο», μετά την πρώτη —καταστροφική για τον Δημοκρατικό— τηλεμαχία τους στα τέλη Ιονίου.

«Θέλω να δώσω μάχη μαζί του όταν συμφωνήσαμε (…) τον Σεπτέμβριο», είπε κατά τη διάρκεια συνέντευξης που παραχώρησε στο NBC ο Δημοκρατικός, 81 ετών, η εμφάνιση του οποίου στα τέλη του περασμένου μήνα πολλαπλασίασε τις αμφιβολίες, ειδικά στην παράταξή του, τόσο για την ηλικία του όσο και για τη δυνατότητά του να φέρει σε πέρας δεύτερη θητεία.

Απέρριψε εξάλλου για ακόμη μια φορά τις αμφισβητήσεις για την πνευματική του υγεία και την αντοχή του, διαβεβαιώνοντας πως η «πνευματική μου οξύτητα είναι καλή, διάβολε».

«Σε τριάμισι χρόνια έκανα περισσότερα από οποιονδήποτε άλλο πρόεδρο εδώ και πάρα πολύ καιρό. Είμαι έτοιμος να κριθώ για αυτό», τόνισε, αναγνωρίζοντας πάντως πως οι ανησυχίες για την ηλικία του είναι «θεμιτές».

Δυο μέρες μετά την απόπειρα δολοφονίας του προκατόχου του Τραμπ στην Πενσιλβάνια, ο πρόεδρος Μπάιντεν διαβεβαίωσε εξάλλου πως αισθάνεται «ασφαλής» που εγγυάται την προστασία του η Secret Service, το ομοσπονδιακό αστυνομικό επίλεκτο σώμα το οποίο είναι αρμόδιο για τη φύλαξη πολιτικών προσωπικοτήτων.

Αναφερόμενος στην επίθεση, διερωτήθηκε αν η μυστική υπηρεσία μπορούσε να προβλέψει τι συνέβη και να το αποτρέψει: είναι «ανοικτό ερώτημα», έκρινε.

ΑΑΔΕ: 1.500 πολίτες εξυπηρετήθηκαν τις πρώτες 15 ημέρες του myPoint Κεραμεικού

Πραγματοποιήθηκαν σήμερα τα εγκαίνια του myPoint Κεραμεικού, σηματοδοτώντας τον…

Μουντιάλ 2026: Τα δάκρυα λύτρωσης του Νεϊμάρ

Ο Νεϊμάρ είπε ότι πήγε στα αποδυτήρια και ξέσπασε…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ