Ότι συνομίλησε με τους πρώην κρατουμένους που αφέθηκαν ελεύθεροι (1/8) από τη Ρωσία έκανε γνωστό ο πρόεδρος των ΗΠΑ Τζο Μπάιντεν, ενώ οι ίδιοι επικοινώνησαν επίσης τηλεφωνικά με συγγενείς τους.
«Σε μερικές ώρες θα υποδεχτούμε στην πατρίδα τους συμπατριώτες μας», είπε συγκεκριμένα ο Μπάιντεν στο διάγγελμά του.
Ο ίδιος είπε ότι «δεν υπάρχει λόγος να μιλήσει με τον Πούτιν», αλλά χαιρέτισε τη συνεργασία των ΗΠΑ με τους συμμάχους τους για την επίτευξη αυτής της συμφωνίας.
«Σήμερα αποδεικνύεται γιατί χρειάζεσαι φίλους σε αυτόν τον κόσμο», είπε, εξηγώντας ότι «οι σύμμαχοι έλαβαν τολμηρές και θαρραλέες αποφάσεις στο πλαίσιο της συμφωνίας» ανέφερε ακόμη.
Ο Τζο Μπάιντεν υποστήριξε ότι για την ανταλλαγή των κρατουμένων χρειάστηκαν «σημαντικές παραχωρήσεις» εκ μέρους της Γερμανίας. Όταν όμως ρωτήθηκε τι ζήτησε η Γερμανία για να συνεργαστεί, απάντησε: «Τίποτα».
