Στην ίδια συνέντευξη, από το Οικονομικό Φόρουμ του Τσερνόμπιο, στη βόρεια Ιταλία, ο Ζελένσκι συμπλήρωσε: “Θέλουμε να μάθουμε τα σχόλια και την εκτίμησή τους, χρειαζόμαστε εγγυήσεις και υπάρχουν κάποια σημεία τα οποία εξαρτώνται από την Αμερική”.
Σύμφωνα με τον Ζελένσκι “η πρώτη επαφή θα γίνει με τον Μπάιντεν”. “Πρόκειται για μια δέσμη ουσιαστικών, αμυντικών μέτρων που αν επιτευχθεί, θα αποτελέσει ένα ισχυρό αποτρεπτικό μέσο προς τη Ρωσία, ώστε να καταστεί δυνατό να τελειώσει ο πόλεμος με διπλωματικούς όρους”.
Επίσης συναντήθηκε με την Ιταλίδα πρωθυπουργό Τζόρτζια Μελόνι σήμερα στο περιθώριο του Οικονομικού Φόρουμ του Τσερνόμπιο, στην λίμνη του Κόμο.
Οι δύο ηγέτες συζήτησαν τις τελευταίες εξελίξεις της κατάστασης επί τόπου και τις πιο άμεσες ανάγκες της Ουκρανίας ενόψει του χειμώνα και ενόψει των συνεχιζόμενων ρωσικών επιθέσεων κατά του άμαχου πληθυσμού και των κρίσιμων υποδομών. Η Πρόεδρος του Συμβουλίου επανέλαβε την κεντρική σημασία της στήριξης της Ουκρανίας στην ατζέντα της ιταλικής Προεδρίας της G7 και τη συνεχή δέσμευση για τη νόμιμη άμυνα της Ουκρανίας και για μια δίκαιη και διαρκή ειρήνη.
Τέλος, δόθηκε ιδιαίτερη προσοχή στο θέμα της ανοικοδόμησης, ενόψει και της επικείμενης Διάσκεψης για την αποκατάσταση της Ουκρανίας που θα πραγματοποιηθεί στην Ιταλία το 2025.
