Συνεχίζονται οι προσπάθειες των σωστικών συνεργείων για τον απεγκλωβισμό ανθρώπων που βρίσκονται κάτω από τα ερείπια της οροφής που κατέρρευσε στον σιδηροδρομικό σταθμό του Νόβι Σαντ. Σύμφωνα με στοιχεία που δόθηκαν στη δημοσιότητα, οι διασώστες κατάφεραν να απεγκλωβίσουν ένα δεκατετράχρονο κοριτσάκι και τώρα προσπαθούν να φτάσουν στο σημείο όπου βρίσκεται μία γυναίκα με την οποία επικοινωνούν.
Οι αρχές ανακοίνωσαν ότι μέχρι στιγμής ανασύρθηκαν δώδεκα άνθρωποι νεκροί και τριάντα τραυματίες εκ των οποίων οι τρεις σε σοβαρή κατάσταση.
Σήμερα το μεσημέρι κατέρρευσε η προέκταση της οροφής μπροστά από την είσοδο στον σιδηροδρομικό σταθμό στο Νόβι Σαντ. Στον χώρο κάτω από την οροφή που κατέρρευσε βρίσκονταν παγκάκια και καθημερινά υπήρχαν πολλά άτομα που περίμεναν να ταξιδέψουν.
Ο σιδηροδρομικός σταθμός στο Νόβι Σαντ ανακαινίστηκε δύο φορές τα τελευταία τέσσερα χρόνια και άλλες τόσες φορές έγιναν και τα εγκαίνια του σταθμού από τον πρόεδρο της Δημοκρατίας Αλεξάνταρ Βούτσιτς. Τα τελευταία εγκαίνια έγιναν τον Ιούλιο του 2024 ενώ στα προηγούμενα εγκαίνια το 2022 παρέστη και ο πρωθυπουργός της Ουγγαρίας Βίκτορ Όρμπαν.
🇷🇸 In the Serbian town of Novi Sad, the concrete roof of a train station collapsed, killing 11 people so far and injuring more than 30.
Rescue efforts continue as two people remain trapped under the rubble, confirmed the interior minister.
The building had recently been… pic.twitter.com/0nqWZs2jVd
— kos_data (@kos_data) November 1, 2024
Το έργο της ανακαίνισης ανέλαβε και εκτέλεσε κινέζικη κατασκευαστική εταιρία και υπήρξαν πολλές καταγγελίες από την αντιπολίτευση για αδιαφανείς συνθήκες κατά την ανάθεση του έργου. Τα σερβικά ΜΜΕ μεταδίδουν επίσης ότι εδώ και ένα μήνα πολίτες επώνυμα ανέφεραν στις αρχές ότι στο σημείο της οροφής που κατέρρευσε είχαν εμφανιστεί στη βάση ρωγμές.
Ο πρόεδρος της Δημοκρατίας Αλεξάνταρ Βούτσιτς θα απευθύνει διάγγελμα απόψε στις 20:00.
Upravo se urušila kompletna nadstrešnica železničke stanice u NS, ovo je stravično… Ima i nastradalih.
Stanicu su 4 godine rekostruisali Kinezi, sad vidimo i kako.@milos_vucevic @avucic zar ovako "obnavljate" Srbiju i Novi Sad?
Odgovaraćete za ovu tragediju! pic.twitter.com/9kyltDSWML— Miran Pogačar (@MiranPogacar) November 1, 2024
