Οι Ρεπουμπλικάνοι κέρδισαν τον έλεγχο της Γερουσίας των ΗΠΑ με νίκες στη Δυτική Βιρτζίνια και το Οχάιο την Τρίτη, εξασφαλίζοντας ότι το κόμμα του Ντόναλντ Τραμπ θα ελέγχει τουλάχιστον ένα σώμα του Κογκρέσου του χρόνου. Οι Ρεπουμπλικάνοι σημείωσαν, επίσης, πρώιμα κέρδη καθώς αγωνίζονταν να διατηρήσουν τον έλεγχο της Βουλής των Αντιπροσώπων.
Σύμφωνα με το Reuters, τα αποτελέσματα της Τρίτης εξασφάλισαν ότι οι Ρεπουμπλικάνοι θα μπορούν να βοηθήσουν τον Τραμπ να διορίσει συντηρητικούς δικαστές και άλλο κυβερνητικό προσωπικό εάν κερδίσει τον προεδρικό αγώνα, ή να μπλοκάρουν μεγάλο μέρος της ατζέντας της Δημοκρατικής Καμάλα Χάρις εάν επικρατήσει.
Ο Ρεπουμπλικάνος Τζιμ Τζάστις προβλέφθηκε ότι θα κερδίσει μια ανοιχτή έδρα της Γερουσίας στη Δυτική Βιρτζίνια λίγο μετά το κλείσιμο των εκλογικών τμημάτων, καταλαμβάνοντας την έδρα που κατείχε προηγουμένως ο Τζο Μάντσιν, ένας Δημοκρατικός που έγινε ανεξάρτητος. Στο Οχάιο, ο Ρεπουμπλικάνος Μπέρνι Μορένο προβλέφθηκε ότι θα νικήσει τον Δημοκρατικό Σέροντ Μπράουν. Αυτές οι δύο νίκες εξασφάλισαν ότι οι Ρεπουμπλικάνοι θα έχουν τουλάχιστον πλειοψηφία 51-49 στη Γερουσία, με πιθανά περαιτέρω κέρδη καθώς έρχονται τα αποτελέσματα σε άλλους ανταγωνιστικούς αγώνες.
Οι Ρεπουμπλικάνοι κέρδισαν επίσης έδαφος που θα μπορούσε να τους επιτρέψουν να επεκτείνουν την πλειοψηφία τους 220-212 στη Βουλή, αν και το τελικό αποτέλεσμα μπορεί να μην είναι γνωστό για μέρες.
Κέρδισαν μια περιφέρεια που κατείχαν οι Δημοκρατικοί στην Πενσιλβάνια που περιλαμβάνει το Σκράντον, τη γενέτειρα του Δημοκρατικού Προέδρου Τζο Μπάιντεν, και πήραν έδρες από τους Δημοκρατικούς στη Βόρεια Καρολίνα, όπου είχαν επανασχεδιάσει τα όρια των περιφερειών προς όφελός τους.
Οι Δημοκρατικοί κέρδισαν μια έδρα που κατείχαν οι Ρεπουμπλικάνοι στην άνω πολιτεία της Νέας Υόρκης και μια έδρα στην Αλαμπάμα που είχε επανασχεδιαστεί για να συμμορφωθεί με εντολή του Ανώτατου Δικαστηρίου των ΗΠΑ για τη δημιουργία μιας περιφέρειας με πλειοψηφία μαύρων.
