Τι συζήτησε ο Τραμπ με Σόλτς και Βούτσιτς

Ο Ντόναλντ Τραμπ ανακοίνωσε την επιστροφή του Τομ Χόμαν, στην ηγεσία της ομοσπονδιακής υπηρεσίας που είναι αρμόδια για τη φύλαξη των συνόρων και μετανάστευση (ICE)
11
Νοέμβριος
2024
Καταιγίδα πρωτοβουλιών του Τραμπ από την πρώτη μέρα στον Λευκό Όίκο

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Ο αμερικανός εκλεγμένος πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ ανακοίνωσε χθες Κυριακή την επιστροφή του Τομ Χόμαν, θιασώτη εξαιρετικά σκληρής γραμμής, στην ηγεσία της ομοσπονδιακής υπηρεσίας που είναι αρμόδια για τη φύλαξη των συνόρων και μετανάστευση (ICE).

«Έχω την ικανοποίηση να ανακοινώσω ότι ο πρώην διευθυντής της ICE και ακλόνητος υποστηρικτής του ελέγχου των συνόρων Τομ Χόμαν θα ενταχθεί στην κυβέρνηση των Ρεπουμπλικανών, στην οποία θα είναι αρμόδιος για τα σύνορα της χώρας μας (‘τσάρος των συνόρων’)», ανέφερε ο Ρεπουμπλικάνος μεγιστάνας μέσω Truth Social.

Επίσης, ο Ντόναλντ Τραμπ προσέφερε στη Ρεπουμπλικανή βουλεύτρια Ελίζ Στεφάνικ το αξίωμα της πρεσβεύτριας των ΗΠΑ στον ΟΗΕ, ανέφερε χθες Κυριακή το τηλεοπτικό δίκτυο CNN, επικαλούμενο δυο πηγές του.

Η κυρία Στεφάνικ, ηλικίας σαράντα ετών, η οποία εκλέγεται στη Νέα Υόρκη και είναι σήμερα η τέταρτη τη τάξει στην ιεραρχία της κοινοβουλευτικής ομάδας του GOP στην κάτω Βουλή, χαρακτηρίζεται απόλυτα πιστή σύμμαχος του νέου προέδρου τα τελευταία χρόνια.

Τραμπ και Σολτς διατεθειμένοι να «συνεργαστούν»

Ο γερμανός καγκελάριος Όλαφ Σολτς συνομίλησε τηλεφωνικά χθες Κυριακή με τον αμερικανό εκλεγμένο πρόεδρο Ντόναλντ Τραμπ και οι δυο άνδρες δήλωσαν «έτοιμοι να συνεργαστούν για την επιστροφή της ειρήνης στην Ευρώπη», ανακοίνωσε η κυβέρνηση της Γερμανίας.

Ο καγκελάριος κι ο εκλεγμένος πρόεδρος «αντάλλαξαν απόψεις για τις σχέσεις της Γερμανίας και των ΗΠΑ και τα τρέχοντα γεωπολιτικά προβλήματα», ανέφερε ο Στέφεν Χέμπεστραϊτ, ο γερμανός κυβερνητικός εκπρόσωπος. «Δήλωσαν επίσης έτοιμοι να συνεργαστούν για την επιστροφή της ειρήνης στην Ευρώπη», πρόσθεσε ο ίδιος.

Τηλεφωνική επικοινωνία Τραμπ – Βούτσιτς

Ο πρόεδρος της Σερβίας Αλεξάνταρ Βούτσιτς συνομίλησε τηλεφωνικά με το νεοεκλεγέντα πρόεδρο των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ.

«Είχα μια εξαιρετική συνομιλία με τον νεοεκλεγέντα πρόεδρο των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ. Η συνομιλία μας ήταν περιεκτική και θα έλεγα πολύ εγκάρδια. Πιστεύω σε μια ισχυρότερη συνεργασία με τις ΗΠΑ υπό την ηγεσία του προέδρου», αναφέρει στο βίντεο που ανήρτησε ο Αλεξάνταρ Βούτσιτς στο Instagram.

Ο πρόεδρος της Σερβίας υπενθύμισε ότι «η υποστήριξη για την εκλογή Τραμπ στην Σερβία ήταν η μεγαλύτερη από οποιαδήποτε ευρωπαϊκή χώρα» και ανέφερε πως «ο πρόεδρος Τραμπ εξέφρασε την ευγνωμοσύνη του για την τεράστια υποστήριξη που έλαβε από τους πολίτες της Σερβίας, από τον σερβικό λαό». Ο Βούτσιτς επισήμανε ότι θα ακολουθήσει μία περίοδος ραγδαίας ανάπτυξης των σχέσεων των δύο χωρών και εξέφρασε την βεβαιότητα ότι «θα καρταφέρει να κάνει την Αμερική μεγάλη και η Σερβία θα γίνει μία αξιοπρεπής χώρα που θα μπορεί να συνεργάζεται πάρα πολύ καλά με τις ΗΠΑ».

Ο Βούτσιτς δεν αποκάλυψε ποιανού ήταν η πρωτοβουλία για την τηλεφωνική αυτή επαφή ανέφερε ωστόσο ότι κατά την διάρκεια της συνομιλίας μαζί με τον Τραμπ ήταν και «φίλοι (σ.σ. της Σερβίας) που ανήκουν στο στενό περιβάλλον του προέδρου».

Θάνος Πλεύρης: Απελαύνεται μετανάστης γιατί με βίντεο καλούσε παράνομους να μεταβούν στο Ναύπλιο

Την ανάκληση της άδειας διαμονής αλλοδαπού και την έναρξη…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ