Ο Βλαντίμιρ Πούτιν κατηγόρησε τη Δύση τη Δευτέρα ότι πιέζει τη Ρωσία να ξεπεράσει τις «κόκκινες γραμμές» της, υποστηρίζοντας ότι η Μόσχα αναγκάζεται να αντιδράσει. Όπως ανέφερε, «έχουμε φτάσει σε καταστάσεις που δηλώσαμε ξεκάθαρα και δημόσια ότι δεν πρόκειται να ανεχθούμε».
Ο Ρώσος πρόεδρος δήλωσε σε συνάντηση αξιωματούχων του υπουργείου Άμυνας ότι η Ρωσία παρακολουθεί με ανησυχία την πιθανή ανάπτυξη πυραύλων μικρού και μεσαίου βεληνεκούς από τις ΗΠΑ, οι οποίες, όπως είπε, «τρομοκρατούν τον κόσμο με μια υποτιθέμενη επίθεση από την πλευρά μας, όπως έκαναν παλιά με τη δήθεν σοβιετική απειλή».
Είπε, ακόμα, ότι η Ρωσία θα άρει όλους τους δικούς της εθελοντικούς περιορισμούς στην ανάπτυξη των δικών της πυραύλων, εάν οι ΗΠΑ προχωρήσουν στην ανάπτυξη τέτοιων πυραύλων, σημειώνοντας πως η μαζική παραγωγή νέων «Oreshnik» θα ξεκινήσει στο κοντινό μέλλον.
Ο Πούτιν, ο οποίος δήλωσε ότι οι ρωσικές δυνάμεις στην Ουκρανία έχουν θέσει υπό τον έλεγχό τους 189 οικισμούς μέχρι στιγμής φέτος, τόνισε ότι τα πυρηνικά όπλα της Ρωσίας υπάρχουν για αποτροπή, προσθέτοντας πως «η χώρα θα διατηρήσει το δυναμικό και την ισόρροπη ανάπτυξη των πυρηνικών δυνάμεων».
