Ήχησαν ξανά οι σειρήνες μετά από 50 ημέρες στο Ισραήλ

Τα συστήματα ανίχνευσης ρουκετών στέλνουν μηνύματα στους πολίτες του Ισραήλ να μεταβούν στα καταφύγια
16
Δεκέμβριος
2024

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Μαζική επίθεση με ρουκέτες και drones φαίνεται να έχουν εξαπολύσει από τις 3 το μεσημέρι της Δευτέρας οι Χούθι προς το Τελ Αβίβ και το ευρύτερο κεντρικό Ισραήλ.

Οι σειρήνες αεράμυνας ηχούν και πάλι στα κεντρικά της χώρας με τα συστήματα ανίχνευσης ρουκετών να στέλνουν μηνύματα στους πολίτες να μεταβούν στα καταφύγια.

Είναι η πρώτη φορά μετά από τουλάχιστον 50 ημέρες που ηχεί συναγερμός αεράμυνας στο κεντρικό Ισραήλ.

Στην ανακοίνωση που εξέδωσε, ο ισραηλινός στρατός ανέφερε πως «πριν από λίγο πύραυλος από την Υεμένη εντοπίστηκε από τα συστήματα ασφαλείας και αναχαιτίστηκε πριν περάσει τον εναέριο χώρο μας. Το σύστημα συναγερμού ενεργοποιήθηκε άμεσα προκειμένου να μην κινδυνεύσουν οι πολίτες από θραύσματα του συγκεκριμένου πυραύλου».

Οι Χούθι επιμένουν να έχουν στο στόχαστρό τους το Ισραήλ παρά τους σφοδρούς βομβαρδισμούς που έχουν υποστεί τόσο από τα μαχητικά του Τελ Αβίβ όσο και από αυτά των ΗΠΑ και του Ηνωμένου Βασιλείου.

 

Κύκλωμα ρευματοκλοπών: Πώς το κύκλωμα «πείραζε» τους ψηφιακούς μετρητές και «έκλεβε» τον ΔΕΔΔΗΕ – Πάνω από 9 εκατ. η ζημιά

Από την Υποδιεύθυνση Αντιμετώπισης Οργανωμένου Εγκλήματος Βορείου Ελλάδος εξαρθρώθηκε…

Κάρπαθος: Σεισμός 4,9 Ρίχτερ, αισθητός και στην Κάσο

Ιδιαίτερα αισθητή έγινε στην ευρύτερη περιοχή η σεισμική δόνηση…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ