Στο χειρουργείο εισήχθη εκτάκτως το μεσημέρι της Παρασκευής ο Αρχιεπίσκοπος Αλβανίας Αναστάσιος. Υποβλήθηκε σε επέμβαση στο γαστρεντερικό σύστημα από τον χειρουργό κ. Στέλιο Καπίρη, Διευθυντή της Γ Χειρουργικής Κλινικής του Ευαγγελισμού.
Η επέμβαση ολοκληρώθηκε λίγο πριν από τις 18:30 το απόγευμα και πλέον ο Μακαριώτατος θα παραμείνει στην Εντατική.
Όπως έχει γίνει γνωστό, ο Αρχιεπίσκοπος είχε γαστρορραγία, που οι γιατροί από την πρώτη στιγμή που εισήχθη στον Ευαγγελισμό προσπάθησαν να αντιμετωπίσουν. Αυτός ήταν και ο στόχος του χειρουργείου που έγινε εσπευσμένα.
O 96χρονος ιεράρχης είχε εμφανίσει ραγδαία επιδείνωση στην κατάσταση της υγείας του και τις τελευταίες ώρες είχε διασωληνωθεί και μεταφερθεί στην Εντατική.
Η ανακοίνωση του Νοσοκομείου Ευαγγελισμός
Ο Μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος Αλβανίας κ.κ Αναστάσιος υπεβλήθη εκτάκτως σε χειρουργική επέμβαση για την αντιμετώπιση αιμορραγικού επεισοδίου και μεταφέρθηκε διασωληνωμένος εκ νέου στη ΜΕΘ. Οι επόμενες 48 ώρες θεωρούνται κρίσιμες.
