Το αντίο του Μπάιντεν στον Λευκό Οίκο

Στο βίντεο μπορεί να διακρίνει κανείς πολλές εξέχουσες προσωπικότητες που πέρασαν από τον Λευκό Οίκο και το γραφείο του Αμερικανού προέδρου κατά τη διάρκεια της θητείας του, όπως χαρακτηριστικά ο Γιάννης Αντετοκούμπο και ο Θανάσης Αντετοκούμπο, η Μαράια Κάρει, ο Μπόνο και η Billie Eilish.
20
Ιανουάριος
2025
Το αντίο του Μπάιντεν στον Λευκό Οίκο

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Αποχαιρετιστήριο βίντεο με τις πιο ξεχωριστές στιγμές της θητείας του στο Οβάλ Γραφείο, ανέβασε μέσα από το προσωπικό του προφίλ στην πλατφόρμα «Χ» ο απερχόμενος πρόεδρος των ΗΠΑ, Τζο Μπάιντεν, λίγες ώρες προτού παραδώσει και επίσημα το πόστο του στον διάδοχό του Ντόναλντ Τραμπ, ενόψει της ορκομωσίας του.

«Για μένα, το Σπίτι του Λαού είχε πάντα ως στόχο να καλωσορίζει τους πάντες. Αμερική, σε ευχαριστώ που μου εμπιστεύτηκες αυτόν τον ιερό τόπο. Μου άρεσε πολύ να ανοίγω τις πόρτες του Οβάλ Γραφείου πιο πλατιά από ποτέ τα τελευταία τέσσερα χρόνια», γράφει ο Τζο Μπάιντεν στη λεζάντα του βίντεο.

Στο βίντεο μπορεί να διακρίνει κανείς πολλές εξέχουσες προσωπικότητες που πέρασαν από τον Λευκό Οίκο και το γραφείο του Αμερικανού προέδρου κατά τη διάρκεια της θητείας του, όπως χαρακτηριστικά ο Γιάννης Αντετοκούμπο και ο Θανάσης Αντετοκούμπο, η Μαράια Κάρει, ο Μπόνο και η Billie Eilish.

Υπενθυμίζεται ότι η ορκωμοσία του Ντόναλντ Τραμπ θα πραγματοποιηθεί στις 19:00 η ορκωμοσία στο Καπιτώλιο.

C Nest Accelerator: Το σύγχρονο «οικοσύστημα» που μετατρέπει την καινοτομία σε βιώσιμη επιχείρηση στην Κρήτη

Το τοπίο της νεοφυούς επιχειρηματικότητας ωριμάζει με ταχείς ρυθμούς,…

Ηλεκτρική επανάσταση στην ΕΕ: Ένα στα πέντε νέα οχήματα είναι αμιγώς ηλεκτρικό – Ποιες χώρες κάνουν πρωταθλητισμό

Ισχυρή ανθεκτικότητα και ξεκάθαρη στροφή προς την πράσινη κινητικότητα…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ