Ο Αλβανός πρωθυπουργός Έντι Ράμα, σε συνέντευξή του στην εκπομπή «Μεγάλη Εικόνα» του Mega, αναφέρθηκε στις σχέσεις Ελλάδας – Αλβανίας, τονίζοντας ότι οι δύο χώρες «είναι όμηροι της ιστορίας» και πως πρέπει να εστιάσουν στο κοινό τους μέλλον. Αρνήθηκε την ύπαρξη αλβανικών σχολικών βιβλίων που αναφέρονται σε «αλβανικά εδάφη στην Ελλάδα» και σχολίασε ότι ο όρος «Βόρεια Ήπειρος» είναι αντίστοιχος με το να αποκαλείται «Νότια Αλβανία».
Για την ένταξη της Αλβανίας στην ΕΕ, δήλωσε ότι η διαδικασία είναι δύσκολη, αλλά στόχος του είναι το 2030 να βρουν οι δύο χώρες στην ίδια ευρωπαϊκή οικογένεια. Μίλησε επίσης με θερμά λόγια για τον αείμνηστο Αρχιεπίσκοπο Αλβανίας Αναστάσιο, αναγνωρίζοντας τη μεγάλη του προσφορά. «Μαλώσαμε μόνο μια φορά, αλλά για την αρχιτεκτονική και συγκεκριμένα για τον φράχτη της εκκλησίας. Του οφείλουμε πολλά».
Αναφερόμενος στον εκλεγμένο δήμαρχο Χειμάρρας, Φρέντι Μπελέρη, υποστήριξε ότι η υπόθεσή του είναι «ένα ζήτημα ανάμεσα σε πολλά» και πως η προσφυγή του στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο είναι μέρος της δημοκρατικής διαδικασίας.
