Νέοι κανόνες πρόσβασης για τα μέσα ενημέρωσης στον Λευκό Οίκο

Στην ομάδα των δημοσιογράφων που έχει προνομιούχα πρόσβαση στον πρόεδρο θα ενταχθούν και νέα μέσα ενημέρωσης
25
Φεβρουάριος
2025

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Η εκπρόσωπος Τύπου του Λευκού Οίκου Κάρολιν Λίβιτ ανακοίνωσε μια αλλαγή των κανόνων πρόσβασης των δημοσιογράφων, ανατρέποντας ένα σύστημα που είχε εγκαθιδρυθεί εδώ και χρόνια και το διαχειρίζονταν τα ίδια τα Μέσα μέσω της Ένωσης Ανταποκριτών του Λευκού Οίκου.

Η ίδια ανέφερε πως το επονομαζόμενο «pool», η μικρή ομάδα δημοσιογράφων που έχει μια προνομιούχα πρόσβαση στον πρόεδρο και γίνεται δεκτή, για παράδειγμα, στο Οβάλ Γραφείο ή στο αεροπλάνο του, θα είναι ανοικτή σε νέα ΜΜΕ, τα οποία θα επιλέξει αυτήν τη φορά η αμερικανική διοίκηση.

Κύκλωμα ρευματοκλοπών: Πώς το κύκλωμα «πείραζε» τους ψηφιακούς μετρητές και «έκλεβε» τον ΔΕΔΔΗΕ – Πάνω από 9 εκατ. η ζημιά

Από την Υποδιεύθυνση Αντιμετώπισης Οργανωμένου Εγκλήματος Βορείου Ελλάδος εξαρθρώθηκε…

Κάρπαθος: Σεισμός 4,9 Ρίχτερ, αισθητός και στην Κάσο

Ιδιαίτερα αισθητή έγινε στην ευρύτερη περιοχή η σεισμική δόνηση…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ