Ανατίμηση 25% στην τιμή του ρεύματος για 1,5 εκατομμύρια καταναλωτές στις ΗΠΑ, ανακοίνωσε Καναδός κυβερνήτης

Ο Νταγκ Φορντ αντιδρά στην επιβολή δασμών που ανακοίνωσε πρόσφατα ο Ντόναλντ Τραμπ
10
Μάρτιος
2025

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Ο κυβερνήτης του Οντάριο Νταγκ Φορντ ανακοίνωσε σήμερα αύξηση κατά 25% της τιμής του ηλεκτρικού ρεύματος που προμηθεύει η καναδική επαρχία σε νοικοκυριά και επιχειρήσεις στις Ηνωμένες Πολιτείες, αντιδρώντας έτσι στην επιβολή δασμών που ανακοίνωσε πρόσφατα ο Αμερικανός πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ.

Το Οντάριο προμηθεύει με ηλεκτρική ενέργεια περίπου 1,5 εκατ. νοικοκυριά και επιχειρήσεις σε Μινεσότα, Μίσιγκαν και Νέα Υόρκη.

https://twitter.com/fordnation/status/1899152835658256852

Σύμφωνα με τον Φορντ, οι Αμερικανοί καταναλωτές που προμηθεύονται ηλεκτρικό ρεύμα από το Οντάριο του Καναδά θα δουν τους λογαριασμούς τους φουσκωμένους κατά 100 καναδικά δολάρια ΗΠΑ (σ.σ. 69 δολάρια ΗΠΑ) μηνιαίως.

«Δεν θα διστάσω να αυξήσω αυτήν τη χρέωση εφόσον χρειαστεί. Εάν υπάρξει περαιτέρω κλιμάκωση από τις ΗΠΑ, δεν θα διστάσω να διακόψω εντελώς την παροχή ηλεκτρικής ενέργειας» προς τις Ηνωμένες Πολιτείες, προειδοποίησε ο κυβερνήτης του Οντάριο.

Ο Αμερικανός πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ ξεκίνησε έναν εμπορικό πόλεμο με τους γείτονές του, το Μεξικό και τον Καναδά, επιβάλλοντας δασμούς 25% στις εισαγωγές από τις χώρες αυτές.

Ηχητικό ντοκουμέντο αποκαλύπτει την άγρια κόντρα Τραμπ – Μελόνι

Η αποκάλυψη του ηχητικού αποσπάσματος έχει προκαλέσει αναταραχή στους…

Διεθνές ακαδημαϊκό «άνοιγμα»: Πάντειο Πανεπιστήμιο και Columbia University ανακοινώνουν επίσημη στρατηγική συνεργασία

Η σύμπραξη αυτή ανοίγει νέους ορίζοντες για την εξωστρέφεια…

Λάμψη και υψηλή ραπτική στο κόκκινο χαλί: Η σέξι εμφάνιση της Zendaya με Louis Vuitton στην πρεμιέρα του Spider-Man

Η νεαρή σταρ, γνωστή για τις καθηλωτικές στυλιστικές της…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ