«Δασμολογική μανία » χαρακτήρισε ο Υπουργός Οικονομίας της Γερμανίας. Ρόμπερτ Χάμπεκ, του δασμούς που ανακοίνωσε χθες ο Ντόνανλντ Τραμπ. Μάλιστα έκανε λόγο και για «ισορροπημένη, σαφή και αποφασιστική απάντηση» της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ζητώντας, όμως, να βρεθεί μια λύση μέσω διαπραγματεύσεων.
«Η δασμολογική μανία των ΗΠΑ είναι πιθανό να ενεργοποιήσει ένα σπιράλ το οποίο θα μπορούσε να παρασύρει χώρες σε ύφεση και να προκαλέσει τεράστια ζημιά παγκοσμίως, με αρνητικές συνέπειες για πολλούς ανθρώπους», τόνισε χαρακτηριστικά ο Υπουργός Οικονομίας της Γερμανίας.
Επιμένοντας στις διαπραγματεύσεις που πρέπει να ληφθούν σοβαρά υπόψιν, ο Ρόμπερτ Χάμπεκ, δήλωσε: «Πάντα πιέζαμε για διαπραγματεύσεις, όχι για αντιπαράθεση. Αυτό εξακολουθεί να είναι το σωστό. Και είναι καλό που η Ευρωπαϊκή Επιτροπή συνεχίζει να επιδιώκει μια λύση μέσω διαπραγματεύσεων με τις ΗΠΑ. Υπάρχει ακόμη λίγος χρόνος για αυτό. Εάν ωστόσο οι ΗΠΑ δεν θέλουν μια λύση μέσω διαπραγματεύσεων, η Ευρωπαϊκή Ένωση θα δώσει μια ισορροπημένη, σαφή και αποφασιστική απάντηση. Έχουμε προετοιμαστεί για αυτό».
Ωστόσο αναφέρθηκε και στην «Ημέρα Απελευθέρωσης», για την οποία έκανε λόγο ο Ντόναλντ Τραμπ, λέγοντας ότι: «για τους καταναλωτές στις ΗΠΑ θα είναι Ημέρα Πληθωρισμού και όχι Απελευθέρωσης».
