Στην Ουάσιγκτον το σαββατοκύριακο ο Επίτροπος Εμπορίου της ΕΕ με φόντο τους δασμούς

Επικεντρωνόμαστε στην υπογραφή συμφωνιών ανέφερε εκπρόσωπος της Κομισιόν
11
Απρίλιος
2025
Μάρος Σεφκοβιτς

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Στην Ουάσιγκτον θα ταξιδέψει το Σαββατοκύριακο ο Επίτροπος Εμπορίου της ΕΕ, Μάρος Σέφκοβιτς «για να προσπαθήσει να υπογράψει συμφωνίες» με την κυβέρνηση Τραμπ.

Ο εκπρόσωπος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για το εμπόριο, Όλοφ Γκιλ δήλωσε στο ιρλανδικό ραδιόφωνο RTE πως «ο επίτροπος εμπορίου πηγαίνει στην Ουάσινγκτον για να προσπαθήσει να υπογράψει συμφωνίες. Σε αυτό επικεντρωνόμαστε».

Ωστόσο, άφησε να εννοηθεί ότι η ΕΕ δεν αποκλείει περαιτέρω αντίποινα εάν οι συνομιλίες δεν εξελιχθούν θετικά: «Όλες οι επιλογές είναι στο τραπέζι, εάν αυτό δεν οδηγήσει σε καλό αποτέλεσμα».

Νέο «αίμα» στο ευρωπαϊκό μέτωπο κατά της διαφθοράς: Οι επιλογές του Αρείου Πάγου για τους εντεταλμένους εισαγγελείς

Οι συγκεκριμένοι λειτουργοί της Δικαιοσύνης αναλαμβάνουν το βαρύ έργο…

MEGA και Αγγελική Νικολούλη συνεχίζουν μαζί για ακόμα μία σεζόν

 Η απόλυτα επιτυχημένη πορεία του «Φως στο Τούνελ» συνεχίζεται…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ