Τηλεφωνική επικοινωνία είχε ο Ισραηλινός πρωθυπουργός, Μπενιαμίν Νετανιάχου με τον Ντόναλντ Τραμπ, κατά την οποία ο πρόεδρος των ΗΠΑ εξέφρασε τη βαθιά του θλίψη για τη δολοφονία στην Ουάσιγκτον των δύο υπαλλήλων της ισραηλινής πρεσβείας, του Γιάτον Λισίνσκι και της Σάρα Μίλγκραμ.
Από την πλευρά του, ο Νετανιάχου τον ευχαρίστησε για τις προσπάθειες που καταβάλλει ο ίδιος αλλά και η κυβέρνησή του κατά των αντισημιτικών εγκλημάτων στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Την ίδια ώρα, οι δύο ηγέτες συζήτησαν τον πόλεμο στη Γάζα και ο πρόεδρος Τραμπ εξέφρασε την υποστήριξή του στους στόχους που έθεσε ο πρωθυπουργός Νετανιάχου για την απελευθέρωση όλων των ομήρων μας, την εξάλειψη της Χαμάς και την προώθηση του σχεδίου Τραμπ.
Μάλιστα, ο πρωθυπουργός του Ισραήλ και ο πρόεδρος Τραμπ συμφώνησαν στην ανάγκη να διασφαλιστεί ότι το Ιράν δεν θα αποκτήσει πυρηνικά όπλα.
Υπενθυμίζεται ότι χθες, σε συνέντευξη Τύπου, ο Νετανιάχου αναφέρθηκε για πρώτη φορά στην εφαρμογή του σχεδίου του Τραμπ για τη μετεγκατάσταση των κατοίκων της Γάζας ως προϋπόθεση για τον τερματισμό του πολέμου.
Το τηλεφώνημα έγινε μετά τη δολοφονία δύο υπαλλήλων της ισραηλινής πρεσβείας στην Ουάσινγκτον αργά το βράδυ της Τετάρτης. Ο Τραμπ «εξέφρασε βαθιά θλίψη για τη φρικτή δολοφονία» των θυμάτων, αναφέρει η ισραηλινή πλευρά.
