Με νέα καταστροφικά πλήγματα απειλεί το Ιράν το Ισραήλ λέγοντας χαρακτηριστικά ότι οι επιθέσεις «θα συνεχιστούν μέχρι την πλήρη καταστροφή του». Την ίδια στιγμή νέα «υπόσχεση» ότι οι κάτοικοι της Τεχεράνης θα υποφέρουν με αντίποινα για τις ιρανικές πυραυλικές επιθέσεις δίνει ο υπουργός Άμυνας του Ισραήλ, Ισραέλ Κατζ. Ειδικότερα το Σώμα των Φρουρών της Επανάστασης (IRGC) του Ιράν, σε ανακοίνωση που μεταδόθηκε από το επίσημο πρακτορείο ειδήσεων IRNA, προειδοποίησε ότι «αποτελεσματικές, στοχευμένες και πιο καταστροφικές επιχειρήσεις εναντίον ζωτικών στόχων» στο Ισραήλ «θα συνεχιστούν μέχρι την πλήρη καταστροφή του».
«Ο αλαζόνας δικτάτορας της Τεχεράνης έχει γίνει ένας φοβισμένος δολοφόνος που πυροβολεί το μέτωπο των αμάχων του Ισραήλ προκειμένου να αποτρέψει τις Ισραηλινές Αμυντικές Δυνάμεις από το να συνεχίσουν να πραγματοποιούν επιθέσεις που καταστρέφουν τις δυνατότητές του», απείλησε από την πλευρά του ο Κατζ.
Υπενθυμίζεται ότι την Κυριακή (15/6) ο Κατζ είπε πώς «η Τεχεράνη θα γίνει Βηρυτός». Ο Κατζ πρόσθεσε ότι ο στρατός «θα χτυπήσει τοποθεσίες και θα συνεχίσει να γδέρνει το ιρανικό φίδι στην Τεχεράνη και παντού, απογυμνώνοντάς το από πυρηνικές δυνατότητες και συστήματα όπλων».
Από τις ιρανικές επιθέσεις μικρές ζημιές υπέστη και το κτήριο της αμερικανικής πρεσβείας στο Τελ Αβίβ, όπως αποκάλυψε ο ίδιος ο πρέσβης Μάικ Χάκαμπι. Με μήνυμά του στο X ανέφερε ότι υπήρξαν «μερικές μικρές ζημιές» στο κτήριο.
Ωστόσο, όπως τόνισε δεν υπήρξαν τραυματισμοί σε προσωπικό των ΗΠΑ και οι πρεσβείες και τα προξενεία της χώρας στην Ιερουσαλήμ και το Τελ Αβίβ τα οποία θα παραμείνουν κλειστά τη Δευτέρα (16/6).
Στο μεταξύ των Ισραήλ συνεχίζει να μετρά νεκρούς και τραυματίες από το τελευταίο κύμα ιρανικών επιθέσεων.
Σύμφωνα με το νεότερο απολογισμό πέντε άτομα έχασαν την ζωή τους και 92 τραυματίστηκαν στο μπαράζ των ιρανικών επιθέσεων τα ξημερώματά της Δευτέρας (16/6).
