Ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ αναμένεται να αναχωρήσει εσπευσμένα από την G7 και να επιστρέψει στην Ουάσιγκτον απόψε. Η γραμματέας Τύπου του Λευκού Οίκου, Καρολάιν Λίβιτ, ανέφερε «τι συμβαίνει στη Μέση Ανατολή» ως τον λόγο για τον οποίο ο Τραμπ διέκοψε την παρουσία του στη σύνοδο κορυφής στον Καναδά. Το Fox News αναφέρει ότι ο Τραμπ ζήτησε να είναι έτοιμο το Συμβούλιο Εθνικής Ασφαλείας στην αίθουσα κρίσεων όταν φτάσει στην Ουάσινγκτον.
Ο αξιωματούχος δήλωσε ότι ο Τραμπ λαμβάνει τακτικές ενημερώσεις από τον Υπουργό Εξωτερικών Μάρκο Ρούμπιο και άλλους αξιωματούχους καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, ενώ βρίσκεται στα καναδικά Βραχώδη Όρη για τη σύνοδο κορυφής της G7. Ενώ ο Τραμπ και ανώτεροι αξιωματούχοι έχουν τονίσει ότι οι ΗΠΑ δεν συμμετείχαν στις επιθέσεις του Ισραήλ στο Ιράν και έχουν προειδοποιήσει την Τεχεράνη να μην στοχεύει αμερικανικό προσωπικό ή περιουσιακά στοιχεία στην περιοχή, η κυβέρνηση έχει βοηθήσει το Ισραήλ να αμυνθεί από τις επιθέσεις με πυραύλους και μη επανδρωμένα αεροσκάφη. Το αν οι ΗΠΑ θα μπορούσαν να συμμετάσχουν σε οποιαδήποτε στρατιωτική δράση εναντίον του Ιράν παραμένει ένα βασικό ερώτημα. Οι επιδρομές του Ισραήλ έχουν οδηγήσει τη χώρα να αναλάβει τον έλεγχο μεγάλου μέρους του ιρανικού εναέριου χώρου και να προκαλέσει ζημιές σε βασικές πυρηνικές εγκαταστάσεις, αλλά οι ειδικοί έχουν δηλώσει ότι η χώρα δεν διαθέτει την ισχύ πυρός για να καταστρέψει μια υπόγεια πυρηνική εγκατάσταση στο Φόρντοου. Ο Τραμπ δήλωσε νωρίτερα στο ABC News ότι ήταν «πιθανό» οι ΗΠΑ να εμπλακούν στη σύγκρουση, παρόλο που σημείωσε ότι οι ΗΠΑ «δεν εμπλέκονται αυτή τη στιγμή».
